(beetje) onverwachts zwanger, maak me zorgen

Waren wel een beetje bezig om zwanger te worden maar omdat mijn man op de klusdagen elke keer weg was, ging ik er vanuit dat we weer een ronde verder gingen... Vorig weekend (vrijdag) een bruiloft gehad, heb een paar wijntjes en een paar cocktails op en gerookt.... Zondag niet ongesteld geworden en een test gedaan, ben zwanger! Maar nu maak ik me een beetje zorgen of die wijntjes en sigaretten al invloed hebben gehad?
 
Nee, ik denk het niet!
Bij de 2x hiervoor wist ik het ook niet en heb wat feestjes gehad. Ik denk dat het in dit stadium nog erg mee kan vallen, of heb ik het verkeerd?!
Niet te veel zorgen maken, dat is zeker niet goed voor je lichaam!!

Overigens, van harte gefeliciteerd!!!
 
neej hoor!

ik was 6 weken zwanger toen ik er pas achter kwam..
heb veel gerookt, gedronken, filet american gehad.. en is zelfs nog met mij in de kermisattracties geweest haha...
 
De eerste 4 weken van je zwangerschap heb je nog geen bloedband met je kindje, dus niet dat het vrij is te doen, maar het kans heus geen kwaad, maak je geen zorgen. Gefeliciteerd met je zwangerschap en genet ervan!!
 
Ik was 9 week ongeveer toen ik erachter kwam, en ik had daarvoor ook nog gedronken en gerookt. was bij ons in het dorp ook net in die tijd feestweek en bouwvak en dat soort dingen, toen ik erachter kwam wel direct gestopt met drinken, roken doe ik nog steeds. ongeveer 3 per dag, maar kan het niet helemaal laten..... ben nu bijna 25 week en de baby doet het prima.

Rustig aan! Gefeliciteerd met de zwangerschap en geniet ervan!
 
Hoeveel bevestiging wil je? Hihihih, ook mij is verteld door de verloskundige dat het geen kwaad kan zo heel vroeg!

Ik kwam er met 5,5 week achter dat ik zwanger was... Toen ik 4 weken zwanger was had ik een week vakantie in Schotland met een vriendin (whiskeys en bieren, ahum) en toen ik in NL aankwam gingen we meteen door koninginnennacht in, en daarna kreeg ik mijn vrijgezellenfeest.. Hoeveel drank, ongezond eten en sigaretten kan een mens in 2 weken naar binnen werken?

Ben nu 34 weken zwanger en er is niks aan de hand met het kleintje hoor! Ze doet het prima!
 
ik was schijnbaar al 2 weken zwanger en heb me toch bezat !!!!!!!!!!!!!!!!1 2 dagen later wist ik dat ik zwanger was.
Zolang je nu maar op je gezondheid let...dan kan dit echt geen kwaad !!!

Enne.....gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!
 
is goed geregeld door moeder natuur.... tot 6 week zw.schap (dus tot 2 week na de dag dat je ongesteld had moeten worden) is er nog geen sprake van een gedeelde bloedband/ komt er niks vanuit jouw bloed bij het kindje terecht.

Dus echt... ga je hier niet druk om zitten maken en geniet van het feit dat je zwanger bent :)

Gefeliciteerd!
 
Terug
Bovenaan