beetje onwerkelijk

Hallo allemaal,ik ben nu 16 weken zwanger van mijn tweede kindje en heb inmiddels 5 echo's gehad(ivm vorige zwangerschappen)Ik weet dus dat alles oke is daarbinnen maar toch bekruipt je af en toe het gevoel dat er niets is de verschijnselen zijn anders dan in het begin en echt voelen doe je het nog niet,ja het vlindertje,hahaha.kennen jullie dit gevoel?ik zou het liefst elke dag ff kijken of luisteren zo van he je bent er nog!!!!
 
Hoi San,

Ik ken dit gevoel heel goed. Ik ben nu 17 weken zwanger van een tweeling en heb hiervoor een miskraam gehad. Ik weet nu dat alles goed is en dat vlindertje komt regelmatig langs maar ook mij bekruipt regelmatig het gevoel zit het er wel en is alles wel goed. Ik ga 15 april weer voor controle en krijg dan weer een echo. Ik kan nu de klok en de dagen wel vooruit kijken was het maar weer zover even die bevestiging.

Groet Petra
 
Hoi,

Heb hier zelfs met 28 weken nog wel last van! Doordat onze frummel niet zo heel erg veel beweegt ga ik maar daar weer zorgen over maken... dan probeer ik het wel te relativeren met 'maar het beweegt in elk geval wel!' maar dat helpt niet altijd.
Gelukkig vandaag weer naar de verloskundige en dan weer even de geruststelling van een 'professional'.
 
Heel herkenbaar, ook al had ik net een echo gehad, dan mocht ik na 4 weken weer terug voor echo, dan toch had ik na twee weken zo iets van: "had ik zelf maar zo'n ding, kan ik zelf even kijken"
Op dit moment (laatste twee weken) beweegt de kleine erg veel en hard, dus dat is wel geruststellend, maar ik ben dan ook al 30 weken. In het begin vond ik het allemaal heel eng.

Geniet toch van je zwangerschap ondanks je onzekerheid!!!

 
Terug
Bovenaan