Beetje onzeker af en toe!

Hey dames,

Herkennen jullie deze gedachten??? Soms kunnen ze je ineens heel erg bezig houden! Ik ben nu ruim 16 weken zwanger! En ik voel het ook al goed bewegen!

* groeit het wel goed?
* leeft het nog wel?
* ontwikkelt het zich goed?
* Is het wel gezond?

Soms kunnen me die vragen enorm bespringen en heb ik er echt last van! Tot nu toe heb ik eigenlijk geen reden, maar ik kan echt denken in "als dit, als dat..." wat totaal geen zin heeft en totaal geen aanleiding heeft.

je wilt zo graag dat het allemaal goed gaat.... hoe gaan jullie hiermee om?

xxx mij
 
Hey,

herkenbaar hoor, ik was ook heel erg onzeker en leefde echt naar de bezoekjes aan de vk toe. Vanaf 18 wk voelde ik mijn kindje en vanaf dat moment was ik echt een stuk minder onzeker. Ben nu inmiddels 25 wk zwanger en de kleine schopt flink hoor.
Heel normaal dus.

Gr tamjo
 
ik ken het ook, zolang ik nog niets voelde keek ik uit naar de controles in het ziekenhuis. nu ben ik 30 weken, en verlang ik er elke dag na om het te voelen als het een dagje wat rustiger is.
 
Zeer herkenbaar. Blijft altijd door je hoofd spoken. Maar ik vond het inderdaad wel iets minder worden toen ik het kindje echt heel goed kon gaan voelen. Nu 34 weken en t wordt langzaamaan wat krapper, dus dan maak ik me weer zorgen als je wat minder voelt....:-s
Iemand zei tegen me, zodra je zwanger bent, maak je je zorgen, en dat blijft, maar zodra het kindje er uit is, maak je ook weer zorgen. Dat hoort blijkbaar bij het moederschap! Je hebt toch n hele verantwoording erbij ineens.

Hopelijk kun je ook lekker genieten!
liefs,
Sparkle
 
Ben vandaag 40 weken en 5 dagen zwanger en ik heb dit nog steeds.

Zoals Sparkle al zegt, het blijft door je heen spoken hoe ver of hoe kort je ook bent.
Lekker proberen te genieten.

Liefs
 
Soms zou je willen dat er een klein luikje in zat.............zodat je even kon spieken en even kan zien dat alles goed is!

Ik ben dus 5 weken zwanger en ik voel helemaal niks nog, verheug me op de tijd dat hij of zij gaat schoppen en bewegen zodat ik een teken krijg dat alles goed is!
 
Idd heel herkenbaar. Nu ik hem elke dag voel neemt het wel wat zorgen weg, want ik weet dat hij nog leeft. Wel denk ik ook wel eens of jij wel goed groeit etc. Het is idd toch je kindje en je wil dat alles goed gaat!!

 
Terug
Bovenaan