beetje onzeker en een vraag

Wij gaan aanstaande woensdag voor het intake gesprek naar de vk toe. Ben erg zenuwachtig, niet voor de vk want dat hebben we al eens meegemaakt maar ik voel me niet helemaal goed bij deze zwangerschap. Ik heb de hele tijd het gevoel dat het toch niet helemaal goed zit.

Dit had ik bij de eerste helemaal niet!!!
Maar hopelijk gaan we een hartje horen en kunnen we zo snel mogelijk een afspraak in het zh maken voor een echo.

Vraagje voor moeders die voor de 2e 3e of 4e gaan??
Nemen jullie de papieren en vragenlijsten van de vorige intake mee naar deze vk?

Groeten Wendy

Hoi Wendy!

Spannend zeg, die periode tot woensdag. Ik kan helaas niets zeggen om je onzekerheid weg te nemen. Ik wil je wel heel veel succes en sterkte wensen deze week, want de dagen duren lang zo he!

Hopelijk heb je volgende week goed nieuws!

Gr. Uma

Hoi Wendy!

Spannend zeg, die periode tot woensdag. Ik kan helaas niets zeggen om je onzekerheid weg te nemen. Ik wil je wel heel veel succes en sterkte wensen deze week, want de dagen duren lang zo he!

Hopelijk heb je volgende week goed nieuws!

Gr. Uma

Spannend dat wachten! Wat vervelend dat je er niet zo'n goed gevoel bij hebt. Ik ben zwanger van mijn eerste en tot nu toe ontwikkelt de baby zich goed. We hebben al 3 echo's mogen zien waarop duidelijke groei zichtbaar was. Maar toch blijf ik het op de een of andere manier nog heel spannend vinden. Ik voel me erg onzeker. Ik denk dat het bij mij ook te maken heeft met het feit dat het wat onzeker begonnen is, door wat bloedverlies. Misschien stelt het je een beetje gerust dat je niet de enige bent die zich er onzeker over voelt.. op wat voor manier dan ook.. Ik heb het dus ook, maar tot nu toe nog steeds weer de bevestiging gehad dat het goed gaat.

Veel succes iig met het wachten tot woensdag!!
Liefs

Hoi Rose-anne,

Is er een reden waarom je al zo veel echo's hebt gehad? Je noemde het bloedverlies, is dat de reden?
Hoe ver ben je trouwens?
Ik vandaag 9 week (denken we)

Liefs Wendy

Uma jij ook bedankt voor je reactie! Hoop dat woensdag snel komt.

Hoi Wendy,
De eerste echo kreeg ik aangeboden toen ik wat bloedverlies had& ik daar geen goed gevoel over had.
Omdat ik iets minder ver was dan we dachten mocht ik nog een keer terug komen (bij 7wk&2dgn), om te kijken of er goede ontwikkeling was (&die was er, want het hartje klopte) De derde echo was de bekende termijnecho..

Morgen ben ik precies 11week.
Liefs,
Sanne

Hoi,

Heel veel succes woensdag! Ik heb nu mijn tweede zwangerschap en heb de kaart niet meegenomen. Omdat ik bij dezelfde verloskundige zit, sta ik nog in de computer.

Liefs, Sonica

Hoi Sonica,

Heb ik ook wat vreemd ingevuld haha, ik ben het begin van mijn zwangerschap in Wageningen onder controle geweest en vanaf 6 maand in Assen. Nu ga ik dus naar dezelfde in Assen. Heb dus ook geen idee of ze de gegevens van de vorige nog hebben. :)

Liefs Wendy

Terug
Bovenaan