Beetje onzeker wie nog meer???

Goedemorgen Meiden,

Ik ben een beetje onzeker nu ik weet dat ik zwanger ben. Ik moet er nog steeds aan wennen en als ik wat voel ben ik soms bang dat het niet goed zit. Ik kan me herinneren dat ik bij mijn zoontje dat ook de eerste weken had maar had niet verwacht dat nu ook te krijgen. Ik kan ook nog steeds niet echt geloven dat ik zwanger ben.

Wie heeft dit ook???

Liefs RH

Hej, Ik heb t ook dat onzekere, niet zo zeer dat ik twijfel dat ik zwanger ben, das me wel duidelijk heb allerlei kwaaltjes. Maar meer in de zin van: is dit wel de goede keuze, kan ik het wel. Ben ik geen piepert(want heb echt last van me rug en vermoeidheid) Gaan die kwaaltjes nog weg enz... Zal er wel bijhoren zeg ik dan tegen mezelf.. tis voor een goed doel, en over een week of 6 zijn de kwaaltjes vast iets minder en denk ik vast positiever..

Hey,

Ben gelukkig dus niet de enigste. Ja dat ik zwanger ben is ook heel erg duidelijk ik heb ook zo mijn kwaaltjes misselijk en vermoeidheid en vaker plassen en na heel vel testen zelf nog eens gedaan te hebben staat dat wel vast.

En idd als we 6 weken verder zijn dan zal het wel minder zijn.

Liefs RH

Hoi,Ja als ik beetje buikpijn heb dan denk ik ook als het maar goed gaat, maar had wel ergens gelezen dat bang zijn kan door je hormonen komen omdat die natuurlijk ook in de war zijn.

Ja, die verwardheid, en ja, die hormonen....
allemaal erg herkenbaar! (ondanks, of misschien wel dankzij, de kwaaltjes?) (aangezien ik alle kwaaltjes ook al wel dacht te herkennen in de maanden dat ik gewoon ongesteld werd, voelt dit niet altijd als een bevestiging van het zwanger zijn! Behalve dan de enorme drang tot het afmaken van alle klussen in huis, wat vorige week opeens de kop op stak - toen wist ik nog niet dat ik zwanger was- dat heb ik alle eerdere keren dat ik ongesteld moest worden jammer genoeg niet gehad en herken ik wel heeeel erg van de vorige zwangerschap) (dat laatste is trouwens wel handig als je net verhuisd bent en er nog 100 klusjes liggen die nog gedaan moeten worden!) (komt vast ook door de hormonen!)

dit is mijn allereerste zwangerschap
ik ben behoorlijk onzeker en stiekem
best wel bang maar hopelijk is dat
binnenkort ook voorbij morgen me eerste
afspraak bij de huisarts dus ff afwachten hoe
dat allemaal loopt ik ben heel erg benieuwd
naar me kleintje wondertje en gelukkig sta ik
er niet alleen voor heb me ouders die voor me
klaar staan.

Hoi! Bij mij precies hetzelfde. Ik durf bijna niet blij te zijn omdat ik bang ben dat het mis gaat. Ben nu 5,5 week. Na twee weken elke dag vaag een beetje misselijk te zijn geweest nu al twee dagen geen misselijkheid meer. Ga ik me dus meteen zorgen maken, hoop dat de misselijkheid vandaag weer terug komt;) Meiden, allemaal succes met de zwangerschap en toch maar proberen om van elk moment te genieten!

Groetjes!

Terug
Bovenaan