beetje onzeker

Hallo meiden,

Ik ben nu denk ik 6 weken zwanger en begin een beetje onzeker te worden. In het begin na de test voelde ik mij af en toe wat gammel en best moe. Maar vandaag en gisteren heb ik nergens meer last van! Hoe kan dit? Ik ben ook niet zo emotioneel, maar dat was ik ook al niet echt. En verder heb ik eigenlijk nergens last van. Bij mijn vorige zwangerschap begon het in de 7de week ineens met hevig overgeven. Maar toen had ik daarvan ook wel last van gammel enzo, maar nu: ik heb dus sinds twee dagen nergens meer last van!

Wel fijn natuurlijk, maar het maakt me ook een beetje onzeker, bang dat het misgaat enzo. Zijn er meer meiden die dit hebben?

Groetjes, Emmy

hoi hoi
ik ben nu ook 6 weken zwanger en ik heb ook de ene dag ben ik moe en de andere dag denk ik er niet eens aan ik heb ook een dochter van ander half dus maak het toch anders mee merk ik ik heb het ook druk met me meissie en ik hoop natuurlijhk ook dat alles goed gaat we houden elkaar op de hoogte

xxx gr petra

Hoi hoi,

Ik ben nu 9 weken en 2 dagen zwanger en niet misselijk of beroerd. In iedergeval niet met een duidelijk ritme.

Heel af en toe maar als ik te laat eet of te weinig eet maar verder niet.

op de echo was alles oke en het hartje klopt wat wil een mens nog meer.

Hallo Emmy,

Ik snap precies hoe je je voelt. Ik heb namelijk al 2x een miskraam gehad. In 2004 en in 2007. Gelukkig ben ik in 2005 wel moeder geworden van een gezonde dochter.

Nu ben ik 1,5 jaar na de miskraam dan eindelijk weer zwanger, via cryoterugplaatsing na IVF. Heb afgelopen maandag 2e paasdag positief getest, dus nu ergens rond de 5 weken. Op 1 mei heb ik de 1e echo en ik vind het erg spannend. Heb namelijk ook niet echt klachten, niet misselijk, geen zere borsten. Wel af en toe wat moe, maar verder niet echt is. Daar maak ik me dan ook zorgen over. Kan er nog niet echt van genieten dat ik zwanger ben. Ik hoop gewoon dat het goed blijft gaan.

En dan zeggen mensen dat je positief moet blijven, maar ik vind dat dat niet meevalt.

Succes in ieder geval.

Groetjes Wijstje.

hee Emmy,

Hier is het precies hetzelfde hoor, zo ben ik enorm brak en zie ik tegen de dag op en een dag later weer fit en fier en heb ik overal  zin in, Ik heb nu mijn 2e goede dag ( ik voel het s'morgens albij het wakker worden) maar morgen kan ik weer helemaal brak zijn, dat kan erg afwisselen!

Ik   geniet juist van mijn goede dagen. Waarom ik me geen zorgen maak hierover?? Ik heb voor de 1e een miskraam gehad en toen was ik beroerd tot na de bloeding.....dus dat voelde al vanaf de test al niet goed, bij mijn zoon zelf had ik ook afwiselende dagen...dus het zegt niks hoor!!!!! En pas op voor wat je wenst he hihihi morgen voel je je vast weer niet lekker!!!!

groetjes jessica

Hoi,

Ik ben voor de eerste keer zwanger. En was vanaf 6 weken ook erg misselijk en moe. Toen leek het in week 8 weer heel erg mee te vallen.
We moesten toen ook naar de verloskundige want ik wist niet hoe lang ik zwanger was.
De verloskundige had het hartje gehoord dus ze vermoedde dat we al 12 weken waren. De dag erna moesten we meteen voor de echo komen. Bleken we pas 8 weken en 5 dagen zwanger te zijn. Daarmee kwam de misselijkheid ook meteen weer terug.
Nu op bijna 12 weken lijkt de misselijkheid iets af te nemen in iedergeval het braken. Maar de vermoedheid blijft bij mij vooral op mijn vrije dagen.
Hopelijk gaat het snel bij jou voorbij.

Groetjes Zoopoes

Terug
Bovenaan