Beetje onzeker

Ik probeer me in goeie woorden te uiten zodat men me een beetje begrijpt.
Ben in blije verwachting van ons eerste kind.
Mn vriend is opzich eentje die wel zo nu en dan eens een jointje rookt,nu zitten bij mij soms de gevoelens door mekaar of t wel goed is gegaan kwa bevruchting van de kleine,ja wel dat ik zwanger ben maar dat t verder wel goed gaat en ni is later is met de kleine ivm dat met jointjes roken.damned nu hoop ik dat jullie me een beetje begrijpen,ik zal ook eens contact op nemen met de dokter en dr met em over hebbe of men met bepaale weken van zwangerschap onderzoeken kan laten doen zo dat we zeker weten dat alles goed is met de kleine en nix aan de hand is.door t gebeuren ben ik best wel beetje onzeker maar verder ben ik blij om t wondertje in me te hebben.

Euh nee kan geen kwaad maar niet melden bij je Verloskundige, huisarts enz... want dan krijg je de stempel drugsverslaafde en krijg je allemaal vooroordelen tegen je! Niet melden dus.

Hallo,

Zoals ik begrijp uit je verhaal rookt je zelf geen jointjes toch? Ik denk ook dat je je niet teveel zorgen moet maken. Maar als je wil weten of er niks met je kindje is, kan je een combinatie test laten doen, die wordt niet vergoed. En met de 20 wkn echo kijken ze ook je kindje na. Maar 100 % zekerheid kunnen ze je nooit bieden.

Groetjes

Dankje wel josh dat is dan goed te weten,zelf ervaring mee gehad dan....
Nee mamachan ik rook zelf niet,en hoe kan ik dan aan zo'n combinatie test komen.nee ik snap t dat ze geen 100% kunnen bieden..
groetjes

Kan geen kwaad hoor ;)
Ken een meisje dat tot 6 weken zwangerschap zelf pilletjes nam elk weekend, elke dag joints rookte etc. en nu zwanger is zo;n 7 maandjes van een gezonde zoon!

Als het goed is moet je als je rond de 8 wkn ben bij de verloskundige komen en zij zal uitleggen hoe dat werkt. Maar wat ik heb begrepen is dat je rond de 9 wkn bloed moet laten prikken en rond de 13 wkn echo. Ik ga deze test ook laten doen na 2 mislukte zwangerschappen. Je kan ook googlen vind je ook veel over combinatietest.
Groetjes

wel melden
ik vind het juist een heel DOM advies om het neit te melden.
ik denk niet dat het kwaad kan hoor, en jij rookt het toch niet dus waarom zou jij die stempel krijgen??
zijn er heeeeeel wat die af en toe een jointje roken dussss. ze is het neit zelf maar haar vriend
gewoon eerlijk zeggen bij je verloskundige en je ongerustheid erover uitspreken met haar
dan begrijpt ze je ook wat beter.
je kunt idd met 13 weken een nekplooimeting laten doen maar dit is dacht ik voor het down syndroom
met 20 weken kun je een screenings echo laten doen waarbij je kindje helemaal wordt nagekeken.

succes en gewoon eerlijk blijven ipv drukmaken

groetjes moekje

Terug
Bovenaan