beetje onzeker

Hoi dames,

Ben in ene weer zo onzeker. Waarom weet ik niet. Het ging zo goed. Ben nu over de 16 weken en moet dinsdag weer naar de gyn. Telkens denk ik van wat als.... pfff niet leuk. En denk dan weer van, wat zullen de symtonen zijn als het niet goed meer is of kan het ook zijn dat je niks merkt. Surfen heb geen zin je leest verschillende dingen. Wil eigenlijk geruststelling maar ja de eneige die mij die kan geven met de 100% is de echo... tja die heb ik dinsdag. Ben al eerder onzeker geweest een paar keer al en telkens zat het goed. Maar heb soms het idee dat ik wat voelde of het zijn me darmen maar soms voel ik dus in ene niks meer heel lang. Dan twijfel je weer van waren dat me darmen.. balen dit

O wijffie echt niet leuk dat je zo onzeker bent, maar herken het wel, daarom heb ik met 16 weken de geslachtsbepaling gedaan op eigen kosten, want voordat ik dus die 20 weken echo zou krijgen, zou het zeker nog 6 weken duren voordat ik de uk weer zou zien.Nu nog 2 weken voordat ik dus de 20 weken echo krijg, altijd weer lekker spannend.
Niet te veel googlen want dan word je gek,.....probeer te denken, zolang ik dikker word en geen bloed verlies, krampen heb ben je gewoon superdesuperde zwanger,..en niet te veel bij nadenken of er iets niet goed is.Makkelijk gezegd natuurlijk,ken het gevoel wel een beetje,....
Succes ermee!!!!Liefs Nance

thnx Nance voor je reactie. Alleen de onzekerheid krijg je er zo moeilijk uit. Pffff word er moe van. Hoop dinsdag een beweeg baby te zien. hou me hart vast. Kan me niet snel genoeg dinsdag zijn. Gelukkig loop ik via gyn dan heb ik elke maand een echo!

Terug
Bovenaan