Beetje opgezette schaamlippen?

Hallo dames,

Sorry voor mijn zeer persoonlijke vraag, maar hebben jullie ook last van opgezette schaamlippen? Een beetje zoals het voelt en eruitziet na een vrijpartij zeg maar?
Ik heb dat nu al ruim een week denk ik en het voelt soms ook alsof m'n baby er bijna tegenaan zit..

Ik wil alleen maar weten of dit normaal is. Hoop dat jullie het niet erg vinden!

 
geen rare vraag hoor! Ik heb het inderdaad ook en sinds vanmorgen ook last van mijn schaambot/schaambeen of hoe je dat ook maar noemt..
Als ik loop staat er een enorme druk op, heb je dat ook??
 
Ik heb t al de hele zwangerschap... De doorbloeding is nu veel beter. Ik heb wel dat als ik op de wc zit, dat t dan voelt alsof ze enorm zwellen, maar ik geloof dat dat ook vocht is ofzo... Gek allemaal he!
 
Pfft. Wat ben ik BLIJ dat jullie dat ook hebben -al gun ik het jullie niet hoor!-. Ik heb inderdaad ook het gevoel van druk en als ik op het toilet zit ook het gevoel dat ze nog meer opzwellen..
Maar waar het nou echt door komt... Zouden het ook voortekenen kunnen zijn dat de bevalling nadert? Of het hoofdje dichtbij erop drukt?

p.s. het is mijn eerste dus vandaar dat ik nog helemaal niks weet!

:)
 
Ik heb het ook! Vorige keren ook gehad, dus ben er een beetje aan gewend... Volgens mij heeft het idd met de betere doorbloeding te maken en daarnaast met de druk. Het is nogal een gewcht dat je extra meedraagt en dan is het gewoon de zwaartekracht die in dat geval ook werkt. Bij mij wees het iig niet op het naderen van de bevalling en maakte het ook niet uit of het kindje al was ingedaald of niet (1e was pas met 41 weken ingedaald en toen had ik er al heel lang last van).
 
Hier precies hetzelfde.
Het komt volgens mij ook door een betere doorbloeding.
Bij mij ligt de kleine sinds 2 weken al helemaal klaar en dat voel ik ook goed met lopen lijkt net of ik moet poepen en het ligt ook lekker op mijn blaas te drukken.
 
Ik heb er ook last van... heb een zalfje gekregen van de huisarts om het wat te kalmeren...komt gewoon door die hormonen en allles en zo... als ik me ga wassen nou dan kan ik het gelijk insmeren want dan heb ik weer zo'n last...... en dan is het na een nachtje slapen wel weeer helemaal over eigenlijk..
 
Terug
Bovenaan