beetje overdreven, hihi.

ik ben voor pascal al helemaal bezig om voetbal interesse op te wekken.
ik heb zelf helemaal niks met voetbal, maar overval nu bijna oude vrouwtjes bij de c1000 voor die voetbal plaatjes.
hihi, beetje overdreven he.
misschien haat pascal voetbal als ie straks groot is.
wil ie ballerina worden, nou en daar zit mams dan met haar stars of football plaatjes boek hahaha.
ik vond mezelf vandaag zelfs lachwekkend.
ik dacht, dat moet ik maar even op de mama club kwijt.

PS; wie heeft nog plaatjes voor me??WHAHAHAHAHA!!!!

haha, weet je wat het leukste is, je doet je best om het bij elkaar te krijgen, maar zodra het laatste plaatje binnen is, gooien ze het boek opzij en kijken er nooit meer naar!!
Voetbal hebben ze hier zowiezo niks mee, we hebben meer plezier gehad van de dierenplaatjes, maar uiteindelijk is het resultaat van al die dingen hetzelfde, beland in een hoek en mama kan de rommel opruimen ;-(

hahahaha, voor Daley spaar ik nog niks maar voor Levi en Jessie waren de disney poppetjes bij de AH een groot succes, er werd dan ook geregeld gevraagd of mama al weer boodschappen had gedaan!! hahahaha. En inderdaad de dierenplaatjes vonden ze ook leuk en de nieuwe actie met de handpoppen van de AH ontkom ik ook niet hahahahaa Kermit de kikker is alweer binnen!

Groetjes Anne

gelukkig ben ik niet de enigste met een (verplichte) verzameldrang hihi.
whaaaaaaaa en het ek is ook nog dit jaar. weer een boek om vol te krijgen!!!!!!!!!!!!!!!!

hahah zie je al staan :)) hier wordt ook van alles gespaard en uiteindelijk ligt het idd ergens stof te vergaren en vaak moet ik ook in meervoud sparen, zet collega's aan het werk.

welke nummers mis je nog wellicht kan ik je helpen

hihi ik heb al een heel zielig oproepje gedaan op markt plaats.
voor mezelf, eh voor pascal bedoel ik, moet ik nog 9 41 44 47 57 64 69 81.

en ik help een collega voor wie de c1000 veel te duur is. maar haar 3 kids hebben een boek en een paar plaatjes gekregen van de buren. en die 3 boeken probeer ik ook vol te krijgen. pfffff bijna onbegonnen werk, maar dat is mijn missie voor dit jaar. en om die lijst van nummers in te typen is me te veel werk.
gelukkig zijn er veel lieve marktplaats mensen die mij hun overige kaarten sturen als ze zelf het boek vol hebben.
het is gewoon verslavend, erg he.(schaam bloos)

smooty sticker

Terug
Bovenaan