beetje overdreven of niet?

Vandaag weer met Noa bij de ka geweest voor controle. Ze is nu 9 maanden 75cm en 10 kilo!!! Ja ja we hebben een heerlijke flinke dame :-D

De zuster begon over haar dagmenu en ik vertelde over haar ´s morgens bruine boterham met philidephia smeerkaas geef...maar dat mocht absoluut niet ivm koemelkallergie en ik dat pas met 1 jaar mag geven net als spinazie. (heb maar niet verteld dat ze gewoon normale yoghurt krijgt ipv mijn eerste danootje ;-))

ik vind het een beetje overdreven als je het mij vraagt.
want ze eet nu al een maand smorgens brood met deze smeerkaas en spinazie eet ze ook en ze vind het beide heerlijk en heeft nergens last van.

wat vinden jullie hiervan?

ze zeggen idd dat het beter is om het niet te geven maar ja je merkt zelf al dat jouw kleine meid er geen last van heeft nu weet ik niet of ze er dan toch last van kan krijgen op latere leefttijd maar volgens mij zijn de regels soms erg strict weet dat in het buitenland kids al van alles krijgen vanaf dag 1 en hier zijn ze erg strict met alles. zou vooral op je gevoel afgaan

Inderdaad een flinke meid ;)
Evy is nu ook bijna 9 mnd, is 68 cm en weegt nog geen 7 kilo (twee weken geleden dan)

Wijzelf zijn ook niet zo streng met de voeding. Ze krijgt danoontje, af en toe kool, blijkbaar mogen ze dat ook pas vanaf 1 jr. en nog meer dingen die ze misschien officieel niet zou mogen krijgen.

Maar als je merkt dat je kind niet daarop reageert dan is het goed. Dat zeiden ze tenminste tegen mij op het CB

trouwens alicia word morgen weer gemeten en gewogen maar met 7 maanden was ze 70 cm lang en 9450 gram.
ze kreeg met 3 maanden ook al fruit en toen ook al aarbeien waar ze in die leeftijd een bepaalde reactie op zouden moeten geven. het cb hier zegt: gewoon proberen anders zul je er nooit achter komen.

Terug
Bovenaan