beetje persoonlijk vraagje

Hoi meiden,

Beetje persoonlijk, maar ik was benieuwd hoe het momenteel met jullie sexleven is gesteld.
Bij ons staat het momenteel op en erg laag pitje.
En dat komt vooral, omdat ik iedere keer dan erg pijn in me buik krijg na de sex. Mijn man vind het niet erg en snapt dat wel en blijft het nog steeds een raar idee vinden dat er dan een baby tussen in zit om het maar zo te zeggen. Ondanks dat dit nu ons 2e wondertje is. Maar ik blijf het toch wel vaak sneu voor me man vinden hoor.
Zijn er meer die na de sex ook zo'n pijn in de buik hebben??

Liefs marielle 18+ 1 weken

Hier ook vaak pijn na de sex aan mijn buik. Dus het is wel wat minder dan eerst. 1x en als het erg goed gaat 2x per week. Gelukkig is ijn man ons nieuwe huis aan het verbouwen buiten zijn gewone werk om. en is hij dus vreselijk moe, dus vindt hij het eigenlijk helemaal niet erg.

Ik hoopw el dat die pijn minder wordt, maar vrees het ergste. Ik denk dat het alleen maar minder ipv meer zal worden.
Maar goed kunnen ze vast wennen aan de kraamtijd.... En ws de tijd vlak voor de geboorte zal het ook wel niet veel zijn....

hai marielle,ik heb het ook hoor na de sex,dan krijg ik pijn in m,n buik,ik moet zeggen dat we het wel minder vaak doen maar het is niet zo dat ik er totaal geen zin meer in heb.
Volgens mij wil ik nu vaker dan m,n vriend,haha hij is ook bang volgens mij!

groetjes
21weken +

Ook ik heb er last van (3e kindje) pijn aan mijn banden en tijdens of na de sex een harde buik, niet echt prettig. Mijn vriend vind het zelf allemaal enger dan ik en is bezorgd over die harde buiken dus bij ons ook weinig pret in bed hoor! Ach, des te leuker is het over een... ehe... half jaar weer toch?

groetjes

Eigenlijk is er bij ons niets in veranderd, ik heb ook geen pijn in mijn buik daarna. Dus wat mij en mijn man betreft is er niks op een laag pitje komen staan.

groetjes daisy
16w+4d

Owwww wij ook hoor. Ik heb er gewoon TOTAAL GEEN ZIN IN.
Vind het wel wat sneu voor hem, maar het moet leuk blijven he.
Een keer per week, meer halen we momenteel niet.

Hoi,

Sinds ik sinds vorige week een cerclage heb (bandje dat de baarmoeder dicht houdt), is seks niet meer aan de orde. Kan toch de baarmoeder prikkelen en die moet niet te veel stress hebben. Mijn man vindt het daarbij ook nog eens een eng idee.

Hoi,

Nou ik kan er geen genoeg van krijgen eigenlijk......veel meer als voor de zwangerschap. Helaas voor mij is mn vriend op dit moment op curacao om zn zoon te bezoeken dus ik moet op een houtje bijten hahaha.
Heb ook geen pijn erna ofzo. Had ik mn 1e zwangerschap precies t zelfde....en toen ik toen in de laatste wk zat wou ik echt elke dag. Alleen op de avond voor de inleiding vond ik dat ik dat niet kon maken. Erg he. Maar ja kon mezelf echt niet in bedwang houden hahaha.

Groetjes

Terug
Bovenaan