Beetje raar praatje maar moet het even kwijt

Hey meiden,

Het is nu zaterdag en nog geen doorbraak van ongi.
Bij het afvegen geen spoor van roze afscheiden.
En nu een raar misschien wel vies idee maar als ik even met mijn vinger naar binnen ga, wat meer naar binnen dan heb ik op mijn vinger soms wel wat licht roze, lijkt ook een beetje bruine afscheiding.
Dus kan me haast niet voorstellen dat dat geen ongi verschijnselen zijn!
Gister had ik wat last van mijn onder rug en krampen.

Eigenlijk zou ik een test moeten doen maar kan haast niet missen dat ik ongi moet worden.

Liefs Ram24

Lieve Ram,

Het kan indd dat je ongi eraan komt maar ja....je kan ook gewoon een testje doen! ;-) en last van je onderrug en krampen hoeven niet per se ongiklachten te zijn, ik heb er namelijk ook nog steeds last van.....

Ik hoop echt dat je zwanger bent maar meid, dat weet je alleen als je een zw.test doet.... sterkte!

Liefs Lynn.

hoi ram24

ik had gister dus wel de rose afscheiding maar pas zondag nod en nu is alles weg voel me ook niet ongi vaag he hahah maar zal nog wel door komen

jou klachten zijn ook wel vaag vind ik hoor wanneer was jou nod? als je paar dagen over tijd ben zou ik toch testen.

hoop dat je snel duidelijkheid hebt

veel liefs

Hey meiden,

Mijn nod is vandaag een week geleden... Afgelopen maandag getest en negatief!
Misschien beter om na het weekend te wachten...maar deze klachten gaan nu al sinds woensdag of donderdag en zet niet door....

Liefs Ram24

Ik zou toch nog een testje doen... Je hoort ook wel dat de eerste ongi tijdens zwangerschap heel licht is. Misschien bij jouu ook wel? Dn zou je toch zwanger zijn!

Ik duim drie keer zo hard als vorige week!!

Xxx

Terug
Bovenaan