Beetje raar

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Gisteravond waren we blij aan het klussen, want ik had ovulatiepijn en dik draderig cervixslijm. Dat kon maar één ding betekenen: eisprong!

Maar vanmorgen was mijn temperatuur precies hetzelfde als de dag ervoor. Ik kan me niet voorstellen dat ik me vergist heb. Het is wel een beetje vroeg in mijn cyclus, dag 11, terwijl ik het de laatste 2 keer op dag 14 en 15 heb gehad. Maar daarvoor was het ook altijd vroeg, soms zelfs dag 9 of 10.

Wat denken jullie? Heb ik mijn ei nu gehad of niet? Voor de zekerheid zullen we nog maar even doorklussen!

Liefs, Inge

Hoi Inge,

Zeker blijven doorklussen!!

Ik dacht ook altijd mijn ei te hebben rond dag 13-14 maar helaas was dat niet zo. Meestal waren we dag 17 zo uitgeklust dat we een rust pauze namen. Na 4maand kwamen we erachter dat mijn ei rond dag 18-19 lag dus altijd verkeerd geklust.

Dus een advies. Vanaf dag 11 om de dag klussen dan komt het zeker ooit goed.

Succes meid ik hoop gauw goed nieuws te lezen.

Groetjes Bibi (augustus mama 05).

Hoi Inge

Je temp kan ook morgen pas stijgen en zelfs nog overmorgen maar als ie dan niet gestegen is was het zeker niet je ei! Het is het slimst om vandaag niet en morgen weer wel te klussen dan heb je de beste kwaliteit en neem van mij aan zo deed ik het ook en het lukte zo ook!

Lies

He Inge,
Grappig zeg, bij mij deze maand hetzelfde verhaal; ook mijn ei al op dag 11. Mijn temperatuur steeg hierna ook pas later. Kan dus heel goed! Misschien dat hij morgen of overmorgen wel hoger is. Toch goed dat je voor de zekerheid nog een dag extra geklust hebt!
Zal voor je duimen!
Liefs Anne

Hoi Inge,

Wij zitten inmiddels op dag 14 en mijn temp was vanmorgen 36.6. Dus als het goed is, heeft mijn eisprong nog niet plaats gevonden maar je weet het maar nooit dus zijn we alweer even aan het klussen. En zullen dat de komende dagen zeker blijven doen. Als we Lies mogen geloven kan het zijn dat je je ei al hebt gehad maar dat je temp nog moet stijgen. Klussen maar zou ik zeggen. Zullen we elkaar weer een beetje op de hoogte aangezien we bijna gelijk lopen ??? Ik hoor het wel.

Een heel goed uiteinde gewenst en een vruchbaar 2005 !!!!!

Liefs Biaggi

Hoi hoi,ik denk ook dat het je eisprong was,zeker omdat je het cermixslijm had,je eisprong kan een aantal dagen verschillen zal voor je duimen,gr manuela

Terug
Bovenaan