beetje raar

Hallo allemaal alles nog goed met jullie,Bo en Suus hoe gaat het ermee?
Lang niets van me laten horen maar ja het is ook zulk lekker weer,moet je ook gewoon even van genieten.

Ik heb even een rare vraag misschien erkend iemand van jullie dit:Vorige week zaterdag had ik een beetje bruin rosig slijm,verder niets tot op vandaag ook weer eenbeetje van dat slijm.Mijn menstruatie moet volgens mijn schema volgende week maandag komen,is dit nu al een voorteken,ik heb dit namelijk nog nooit gehad,heb verder ook geen zere tepels of krampen wat ik normaal wel altijd van te voren heb.
Weet misschien iemand hoe dit kan of wat dit is.....vind het maar een beetje raar hoor....snap de laatste tijd niets meer van mijn body..

Ga nu even met mijn mannetje fietsen,nog even genieten van het weer.
ik wil iedereen even feleciteren die zwanger is en de meiden die op hun nod zitten te wachten veel sterkte en ik duim voor jullie en die gene die nu in de vruchtbare dagen zitten heel veel plezier toegewenst(zweten he..hahaha)

Groetjes van Truida

Hoi Truida
het kan een bloedinkje zijn van de ovulatie? ik heb het zelf ook wel eens, wat laat in de cyclus, een week voordat ik ongesteld moet worden. Ik hoop dan altijd op een innestelingsbloeding, maar aangezien ik die nog nooit heb gehad, weet ik ook niet hoe die eruitzien!
Het is afwachten, het kan vanalles zijn, je lichaam gaat inderdaad haar eigen gang. Raar is dat he, dat gaat gewoon vanzelf en snappen doe je het niet. Ik hoop dat het voor jou goed nieuws betekent! Wie weet....!

Terug
Bovenaan