beetje raar

ik en mijn vriend zijn nu 15 maanden aan het proberen zwanger te worden, waarvan 10 maanden echt heel goed, nu zouden wij naar de huisarts moeten gaan, om onderzoeken te doen, maar vinden dit heel vreemd omdat wij tijdelijk nog thuis bij mijn ouders wonen, omdat we bezig zijn met een huis, mijn vriend zegt dat we even moeten wachten tot we een huis hebben, omdat het misschien bij de dokter erg raar overkomt om bij de dokter ons verhaal te doen terwijl we nog geen huis hebben!
wie wil even reageren over wat we nu moeten doen!!

hoi,
ik denk dat je hierbij op je eigen idee af moet gaan en niet van de mening van een ander. Toch wil ik je wel een reactie geven.
Het feit dat je nu bij je ouders woont maakt natuurlijk niks uit voor jullie kinderwens en dat zou je dus ook niet tegen moeten houden om gewoon de stap naar de huisarts te nemen. Het kan zijn dat die nog niet zo happig is op doorsturen en eerst bv zelf een zaadonderzoek wil laten doen. (zo ging het bij mij)
Wel moeten jullie daar samen achter staan. Als je vriend nog wil wachten tot jullie een huis hebben, is dat misschien ook een reeele overweging. Zeker gezien het feit daarbij dat er meerdere stellen tijdens een verbouwing zwanger raken,omdat de gedachten dan totaal op iets anders gericht zijn.
Sterkte met je beslissing,

liefs
Patricia

het gevoel hierover is een beetje dubbel, willen wachten tot we een huis hebben, omdat dat tegenover de buitenwereld ook beter overkomt, maar willen ookgraag weten waarom het nog niet gelukt is om zwanger te worden! de eerste 5 maanden niet echt goed geklust dus eigenlijk nog maar 10 maanden echt heel goed bezig! de twijfel hangt daar een beetje, omdat het dan eigenlijk nog geen jaar proberen is! zijn nu laatste 3 maanden bezig met ovulatie test en dat werk best goed, heb afgelopen zaterdag positieve gehad. dus hopen nu maar dat het gelukt is!
groetjes danielle

Hoi!

Ik denk dat het belangrijk is niet teveel te denken hoe anderen over jullie of jullie situatie denken. De praktijk leert dat wanneer je in de MMM zit, je al genoeg aan jezelf hebt.....

Doe waar jullie je goed bij voelen. Wanneer je zelf nog twijfelt of je wel aan kinderen zal beginnen, wanneer je geen huis hebt, dan zul je eerst daar een keus in moeten maken. Ik denk dat een kinderwens los staat van alle andere factoren.

Succes met beslissen!!

Liefs,

Ginger

we twijfelen juist NIET om aan kinderen te beginnen, maar durven ook eigenlijk niet naar de dokter, de verhalen van iedereen hier stimuleren ons niet om naar de dokter te gaan, er zijn de laatste tijd niet echt positieve berichten, we besluiten om even te wachten naar de dokter te gaan, even alles zelf op een rijtje zetten.

hey meissie, je had toch een afspraak staan voor 10 september?? ben je niet geweest??
ik ben even niet geweest, ik ben zo ziek geweest, daarom niet meer gereageerd, sorry!!
ik hoor je snel weer,
xxx wendy

tja ben niet geweest ik had een beetje ruzie met mijn vriend hij wil nog niet naar de dokter, hij denkt dat we gewoon moeten oefenen nog meer dan dat we al doen, ik weet het nu allemaal even niet meer, voel me zo raar van binnen, weet even niet meer wat ik nu moet denken, doen en voelen, ik laat het allemaal maar gewoon even gaan, tenminste dat ga ik proberen, ben nu alleen maar aan het huilen, lijkt wel alsof onze relatie zo lijdt onder de graag willende zwangerschap van mij, en dat mijn vriend steeds zoiets heeft van 'het komt wel' hij reageerd en zo makkelijk en koel onder dat ik soms gewoon het idee krijgt dat het tussen ons niet helemaal goed zit! en zeker dat doet zo`n pijn samen zo lang bezig en dan zo raar eind, ik weet het allemaal niet meer!!
groetjes danielle

Terug
Bovenaan