beetje raar

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

ik had sinds gisteravond echt het gevoel dat ik mijn ongi kreeg (was gisteren ook mijn NOD)..opgezette buik, last van menstrautiekrampen etc.
En vannochtend ook, nog wat erger, dus ik dacht dat ik zo ongi zou worden...
Ben ik net naar de wc geweest (srry voor de vieze details!!) voor een grote boodschap, daarna alle pijntjes weg...alleen nog een klein beetjje een opgeblazen gevoel nu..
En ik had ook veel witte afscheiding..

Heeft iemand enig idee hoe dit kan??

liefs

Misschien toch nog een x testen morgochtend als je nog niet ongesteld bent...succes!

niet om je valse hoop te geven, maar als je zwanger bent, dan is het heel goed mogelijk dat je wel de krampen voelt. En veel afscheiding hoort daar ook bij.
Ik heb het bij mijn dochter gehad en nu ook.
dus ik zou de tip van jasch opvolgen.

groetjes, conny (12+2 zwanger)

bedankt voor jullie berichtjes,
wou nog wel even zeggen dat dit pas de 1e ronde is...
ben pas 1 1/2 maand gestopt met de pil..
Zou het dan alsnog kunnen? of wordt het dan weer een ander verhaal..
Was gisteren zo rustig, dacht dat ik gewoon ongi zou worden..
weet nu echt even niet meer hoe ik me moet voelen :S

Het verschilt echt per persoon hoe snel je zwanger bent wanneer je met de pil bent gestopt. Bij ons na 7 maanden maar ik ken genoeg waarbij het de eerste ronde meteen raak was.
Ik heb ook erg last van menstruatiekramp en witte afscheiding en ben nu 5-6 weken zwanger... Dus misschien toch gewoon een test doen dan weet je waar je aan toe bent.

Ik weet dat het de 1e ronde kan..
Ik ben de laatse keer zwanger geraakt terwijl ik nog gewoon aan de pil was (zoontje word in februari 2)
Ik bedoelde eigenlijk meer of mijn cyclus misschien toch langer is...
maar dan zou ik toch nu nog geen menstruatiepijn hebben? Of zit dat dan nog gewoon in mijn systeem?

denk dat ik morgen nog maar een testje doe. Gisteren wasde KV test negatief, en 2 dagen voor NOD de sensitest ook..

ben benieuwd morgen..

liefs

Hoi!

Ik vind het best lastig om bij mezelf darmkrampen en menstruatie krampen (voor ongi) van elkaar te onderscheiden. Als ik een steek voel bijv. links dan denk ik tegen woordig.. ja leuk, maar volgensmij is dat mn darm/endeldarm en niet mijn baarmoeder! Ik wil mezelf niet zo voor de gek houden en realistisch blijven. De witte afscheiding kan natuurlijk met een evt. zwangerschap te maken hebben, maar ik heb daar ook wel last van, vlak voor mn menstruatie! Lastig he..... ik begrijp dat je graag wil weten wat er nou aan de hand is. Ik hoop dat je snel positief mag testen! Succes ermee..

Liefs mammma

Ik zit ook met hetzelfde als jou 5644216! Heb nu ook al 2 dagen het gevoel alsof ik ongesteld ga worden, maar is nog niks te zien. Wel heb ik ook erg last van afscheiding, en kleine steekjes onderin m'n buik. Gistermiddag een test gedaan, maar zag niks geen streepje helaas. We wachten weer maar af. Hoe is het nu met jou??

Liefs Esje86

Terug
Bovenaan