beetje radeloos, kwamen die tandjes maar door...!!

Pffff, tja ik weet het weer hoor, het is lang geleden , met 2 kids van 6 en 4, maar ojee die doorkomende tanden.

Rosa-Lynn, is altijd een echte makkelijke , altijd lachen, maar nu , heel de dag jengelen, en een lach kan er met moeite van af, eten en drinken gaat wel gewoon.

Maar ook s'nachts is het een ramp 5 keer komen is niks terwijl ze anders altijd redelijk goed doorslaapt.....

Ze heeft al 4 dagen verhoging, 37. 6/ 37.8 , ze is er echt niet lekker van, zo zielig, kan die tanden er wel uitkijken, hihi.

Ze krijgt al druppels van vsm , maar ik zie weinig verschil.

Hebben jullie kleintjes al tanden of ook van deze klachten???

veel sucses voor wie ze nog moet krijgen!!!

daan

Nou indd, die tandjes dat is wat!!!
Yordi heeft er 2. En nu is bezig met het 3e tandje te krijgen.
Bij hem is het helaas zo dat het heeeel erg lang duurt voordat ze er door komen.
Met 4 maanden had hij de verschijnselen al en met 5 maanden was de 1e er pas door en de 2e een week later.
Nu is het even een poosje rustig geweest, maar sinds ongeveer een week begint het weer met de symptonen, maar nog steeds geen tandje in zicht.
Zal dus helaas nog wel weer even duren.
Eten wil wel drinken niet zo, maar dat is altijd een strijd geweest, gelukkig geen luieruitslag, maar wel zure luiers en erg erg jengelig. Kan de hele dag wel bijna jengelen.
En 's nachts slecht slapen.
Wij gebruiken ook de druppels van vsm en merk dat hij wel iets rustiger wordt, maar ook weer niet dat ik zeg van wow wat helpt het geweldig.
Tis helaas heel vervelend voor hem, maar ook voor ons en kan hem helaaas ook nog niet helpen.

Succes verder iedereen met de tandjes

Liefs marielle

AAAAAAAAAAAAAAH, ik wordt er ook helemaal gek van.
Ik zie ze gewoon aan de voorkant zitten en Jesse heeft er volgens mij ook erg last van.... en alle symptomen zijn aanwezig. Maar wanneer komen ze nu eens.
Ik heb 4 dagen al met een " vervelend" kind gezeten. Als dat toch bij elke tandje zo is...hihi...hij was echt niet lief hoor!

Ik dacht bij de oudste ook dat ze snel zouden komen... ik zag ze ook al een hele tijd zitten. Maar hij kreeg pas z'n eerste tanden toen hij ruim 11 maanden was whahaha.
Ik denk zelf dat kindjes die rond de 6 maanden zijn altijd wat 'lastiger' zijn. Ze willen dan ineens veel meer en vaak lukt dat nog niet.
Ik heb inmiddels afgeleerd om alles af te schuiven op de tanden. Vaak als je er even niet op let en je kind heel makkelijk is heeft ie ineens tanden..... dus dat kan ik dan niet helemaal rijmen met het gedrag.
Succes!
Groetjes, Noor mv Skip en Bo

Sommige tandjes heb je meer last van de andere. Tuurlijk moet je niet alles "afschuiven" op tandjes.
Bij Jesse is het gewoon heel duidelijk. Hij zit de hele tijd te wrijven met zijn tong en mond over het tandvlees. Het is ook knalrood enzo.
Ik zie aan de bovenkant al wat komen...ben benieuwd wanneer het komt

Hoi,

De boventanden van Doreen komen net door.. Heeft een week lang een pesthumeur gehad. 's Nachts sliep ze gelukkig wel, maar at en dronk nauwelijks. Ook ging  met de tong aan de bovenkant voelen. Zag een klein grijzig plekje, het begin, had ze ook met de ondertanden. Maar sindsdien heeft het nog wel meer dan een week geduurd voordat ze echt doorkwamen... Maar pff wat kost dat een energie.
Sterkte ermee.
Groetjes,
Karlien

Hoi,

Hier al niet veel anders. Opgezwollen tandvlees, kwijl, kauwen op alles wat los en vast zit, dubbele tong langs tandvlees wrijven, etc,etc...maar gelukkig is Emma niet heel erg vervelend. Ze heeft soms momenten dat ze hysterisch huilt.

Ik heb wel een tip. Bij mijn oudste heb ik ook de vsm druppels gebruikt, maar nooit echt het idee gehad dat deze nou voor zoveel verlichting zorgte. Ik gebruik bij Emma nu dentinox, op aanraden van de apothekersassistente, deze verdoofd de kaak wat. Je smeert het daar ook op. Als Emma er last van lijkt te hebben smeer ik het erop en dan is ze ook zoweer rustig. Ik heb wel even gevraagd of het kwaad kon als ze niet met de tanden bezig is, ook al heeft ze alle voor de handliggende symptomen. Dat maakte niks uit.

Groetjes Kirsten

hoi ik heb een goed recept mijn zoontje heeft er veel last van en ook van zijn oortjes totdat ik een tip kreeg bij de apotheek kennen ze het niet zo goed het is homeopatisch maar werkt wel heel goed het zijn zetpillen en heten viburcol van van heel er zitten er 12 in een pakje en kosten rond de 10 euro  ik geef het meestal om 19:00 's avonds en ze mogen er maar 1 per dag en overdag chamodent zeker voordat ze gaan eten ik hoop dat jullie er wat aan hebben deze zijn beter als gewone zetpillen gr natas trotse mamma van nick

Terug
Bovenaan