hoi
ik heb een probleem met annique en haar eten en drinken...
ze wil helemaal niets.
pap niet, fruit niet, flessen niet, geen drinken ook niet uit een tuit of gewone beker
ze is niet ziek want dat is ze net vorige week geweest
ze is verder ook vrolijk en gezellig en kletst ons de oren van t hoofd.
maar zodra de fles of een lepel in de buurt komt zet ze het op een krijsen.
en wordt ze echt zo boos. ze gooit zich achterover en schud dan heel hard van nee
mijn vriend had haar vanmorgen in de houdgreep met de pap en de 1e 10 lepels gingen met strijd en toen gaf ze het op en ging ze eten
maar dit is echt niet leuk om te zien, en word er zelf ook erg verdrietig van haar zo te zien. hij is nu werken, maar ik weet niet of ik het kan zo in de houdgreep, gaat een beetje tegen mijn moedergevoelens in, en ik begin dan zelf te huilen waardoor het drama nog groter wordt pfff t is wat
zelfs met een spelletje is ze niet af te leiden
ik zie erg tegen vanavond en morgen op want dan komt de oppas en morgen moet ze weer de hele dag naar mijn zus
gisteravond heb ik haar fles erin gekregen door met haar te lopen en te zingen.
ze wordt dan ook heel boos maar geeft dan na een halve minuut de strijd op
maar vanmorgen en gisteren overdag hielp het niet
weet niet meer wat ik nog meer kan doen....
ik hoop zo dat iemand me kan helpen of tips heeft.
is dit een strijd die ze voert?? normaal vind ze pap en fruit enz. heerlijk en wordt ze boos als t het op is.
liefs sandra
ik heb een probleem met annique en haar eten en drinken...
ze wil helemaal niets.
pap niet, fruit niet, flessen niet, geen drinken ook niet uit een tuit of gewone beker
ze is niet ziek want dat is ze net vorige week geweest
ze is verder ook vrolijk en gezellig en kletst ons de oren van t hoofd.
maar zodra de fles of een lepel in de buurt komt zet ze het op een krijsen.
en wordt ze echt zo boos. ze gooit zich achterover en schud dan heel hard van nee
mijn vriend had haar vanmorgen in de houdgreep met de pap en de 1e 10 lepels gingen met strijd en toen gaf ze het op en ging ze eten
maar dit is echt niet leuk om te zien, en word er zelf ook erg verdrietig van haar zo te zien. hij is nu werken, maar ik weet niet of ik het kan zo in de houdgreep, gaat een beetje tegen mijn moedergevoelens in, en ik begin dan zelf te huilen waardoor het drama nog groter wordt pfff t is wat
zelfs met een spelletje is ze niet af te leiden
ik zie erg tegen vanavond en morgen op want dan komt de oppas en morgen moet ze weer de hele dag naar mijn zus
gisteravond heb ik haar fles erin gekregen door met haar te lopen en te zingen.
ze wordt dan ook heel boos maar geeft dan na een halve minuut de strijd op
maar vanmorgen en gisteren overdag hielp het niet
weet niet meer wat ik nog meer kan doen....
ik hoop zo dat iemand me kan helpen of tips heeft.
is dit een strijd die ze voert?? normaal vind ze pap en fruit enz. heerlijk en wordt ze boos als t het op is.
liefs sandra