Beetje rare (vieze) vraag!

A

Anoniem

Guest
Het is misschien een beetje rare en persoonlijke vraag maar ik zou toch wel eens willen weten hoe andere dat nou doen?
Na het klussen, wil ik natuurlijk het sperma zo lang mogelijk in me houden (al is het maar voor het idee).
Ik vind het alleen geen fijn idee om daarna direct te gaan slapen, ik heb ook wel eens gehoord dat je na het vrijen altijd moet gaan plassen i.v.m. blaasontsteking!
Maar als ik op de wc zit loopt alles er weer uit, wat is nou handig en hoe lossen jullie dit op?
Ik hou het namelijk toch ook echt geen 30 minuten uit met mijn kont omhoog, ik ben dan ook gewoon moe en wil slapen.
'S ochtends vrijen is ook niks voor ons.

Ik hoop dat ik wat wijzer wordt van jullie ervaringen?

Groetjes Fenneke

Ik weet het niet exact, maar direct plassen kan niet zo heel vel kwaad omdat er toch genoeg binnen blijft. Zeker als je zelf ook een hoogtepunt hebt bereikt, want dat bevordert dan weer de toegang voor jullie visjes.
iik heb dit zelf ook op het internet gevonden of op tv gehoord, maar zo heb je in iedere geval al iets.

Hoop dat je al wat meer weet. en zoek anders eens rond op het net.

Veel plezier en succes

Alma

Hoihoi

Ik heb gelezen dat je ongeveer een half uurtje moet blijven liggen, daarna kan je gewoon plassen/slapen wat je ook wil doen.

Succes Groetjes Hallow

Hallo,

Ik ben pas zwanger geraakt van Emily toen ik na het vrijen met een kussen onder mn billen zeker een half uur bleef liggen. Zeker niet plassen!! Dan maar een blaasontsteking, dat had ik er wel voor over, is trouwens niet gebeurt terwijl ik er wel erg vattelijk voor ben. Soms viel iki zo in slaap en haalde ik het kussen snachts pas weg. Het is echt het proberen waard hoor!
Succes Helen

Hoihoi,

Ik bljif ook altijd ongeveer een half uurtje liggen in zo'n houding dat "mijn onderkant" wat omhoog ligt. Maar ik doe dit meer voor het gevoel dan dat ik dit ergens gelezen zou hebben. Want volgens alle theorieën wordt het sperma er met zo'n kracht ingespoten dat er toch altijd wel iets op de goede plek komt. Bovendien zouden de spermacellen zichzelf een weg banen naar je baarmoeder. Klinkt allemaal leuk en aardig, maar ik blijf liever toch nog wat langer liggen.

Groetjes Hada

Hoi,

Meestal blijf ik een minuut of 5 a 10 op mijn ruggen liggen met mijn bekken iets omhoog, en ga dan gewoon naar het toilet. op deze manier ben ik ook zwanger geraakt van mijn eerste kindje.
Maar ik had het hier laatst ook over met een vriendin van me (is nu 37 weken zwanger na 1,5 jr proberen), en zij zei ook dat het inderdaad mischien meer gevoel is, want eigenlijk en dit klinkt heel raar, spuit je mannetje ver genoeg om alles, in elk geval het overgrote deel binnen te houden. Maar wat ik al zei voor mijn gevoel blijft ik ook 5 a 10 minuten liggen. En ga ik toch echt daarna na het toilet, ik heb namelijk al zo vaak een blaasontsteking gehad doordat ik te lang bleef liggen, en dat wil ik echt niet meer hebben. Dat vind ik echt verschrikkelijk.

Groetjes,
Kirsten

Dit vond ik nog op internet

Nu is niet zozeer de lichaamspositie tijdens de geslachtsgemeenschap van belang, dan wel de lichaamshouding van de vrouw nadat de man in haar is klaargekomen. Door de juiste houding aan te nemen meteen na het bedrijven van de liefde, krijgt het sperma meer de gelegenheid om diep bij de vrouw binnen te raken.
Er zijn twee zogenoemde ‘baby-gunstige’ posities. Door middel van deze posities kan de kans op een bevruchting worden vergroot. Hieronder wordt positie I afgebeeld. Hierbij is niet zozeer de houding van de man belangrijk, dan wel die van de vrouw. De vrouw ligt hierbij op haar rug met opgetrokken benen. Door deze houding wordt het bekken naar boven gekanteld en kan het sperma  diep in de vagina zakken. Het is noodzaak dat in beide posities,  de houding door de vrouw een paar minuten aangehouden wordt (eventueel zonder de man) om het sperma de gelegenheid te geven  in te dalen.

Bij de tweede positie  wordt de vrouw van achteren gepenetreerd, in een variant van de 'hondjes'-houding. De vrouw  staat hierbij in bed op beide knieën, terwijl haar bovenlichaam en gezicht op het bed liggen alsof op de knieën een diepe buiging wordt gemaakt voor iemand.  Ook in deze positie heeft het sperma beter de gelegenheid om diep in de vagina te zakken.

Terug
Bovenaan