Beetje rare vraag

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

ik zit echt even met een vraag, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Mijn dokter heeft mij gezegd dat ik altijd moet plassen na het klussen (omdat ik nogal  regelmatig blaasontsteking heb) maar nu hoorde ik van mijn schoonzusje dat je helemaal niet moet plassen na het klussen als je zwanger wilt worden. Wat is nu waar?

Het is een hele rare vraag maar ik ben benieuwd of jullie hier een antwoord op weten.

Heel veel liefs San

hallo,
Ik weet het niet , maar het handigste is om voor het klussen te plassen. Als je dan na het klussen een kwartiertje blijft liggen (eventueel met een kussen onder je billen), dan zou je dan ook nog kunnen gaan plassen. Want het is kiesen tussen "twee kwaden"; regelmatig blaasontsteking is niet wenselijk, maar de kans dat het sperma terugloopt ook niet. En volgens mij worden er genoeg vrouwen zwanger, ookal gaan ze na het klussen plassen (doe ik eigenlijk ook altijd, en twee keer zwanger geworden).
Veel sukses, groeten van greetje

Hey Greetje,

Bedankt voor je snelle reactie.
Ik hoop dat al het geklus (en plassen na de tijd) niet voor niks is geweest
Je haalt je toch van alles in je hoofd wanneer je het zo graag wilt.

Liefs San

Hoi Hoi

Ik herken je kwaaltje. Ik had dit ook. Ik gebruikte lactaciet. HA adviseerde me te stoppen. Kwaaltje hield echter niet op. HA adviseerde toen dat mijn man, heel goed moest uitplassen. Want hij zei, dat als een man klaar komt, en niet goed heeft uitgeplast, er urine mee komt. En dat dit dus de oorzaak zou kunnen zijn voor mijn blaas ontstekingen. Ik heb begin vorig jaar in een half jaar tijd wel 30 keer blaasontsteking gehad. En na deze tip(ben niet meer iedere keer na het vrijen gaan plassen) niet meer!!!

Ik ga nu dus niet meer na het vrijen plassen en heb geen klachten van mijn blaas.

Ik dacht ik laat je dit weten, misschien heb je er iets aan.

Liefs Doortje

Terug
Bovenaan