beetje rare vraag

A

Anoniem

Guest

Hebben meer meiden last van (ahum) witte afscheiding voor ze ongi worden.
Ik heb namelijk mij NOD op 20 juni. Normaal let ik er eigenlijk niet op maar nu weet ik het zo net niet ben ik zwanger of niet ik wordt er gek van.
Ik vind het allemaal zo spannend.

Groetjes Angels

tja, ik kan je her helaas niet mee helpen want ik heb geen last daarvan...wat ik me wel kan indenken is dat je voor je eisprong er meer last van hebt...kan het zijn dat dat het is?? weet je mischien wanneer je je eisprong hebt? dan moet je namelijk gaan klussen hahahaha. ik wens je veel succes ermee!!

knuffel sweety

Sorry, maar ik heb het heel vaak...En bij mij betekent het niet perse iets geloof ik...Is ook weer iets wat bij iedereen anders is volgens mij..
Succes, Groet R

Hee angels,

Ik heb ook mijn NOD morgen of vandaag. ik heb wel wat krampjes maar geen opgzette borsten en zo terwijl ik die normaal wel heb, ben ook een beetje misselijk. maar dat kan ook de spanning zijn. want ik ben zo benieuwd en hoop ook dat het raak is, maar ik ben bang dat mijn lichaam me voor gek houdt. Ik heb een miskraam gehad in januari. Ik wil het heel graag weer, maar je kunt het niet dwingen.
Ik herken het wel jouw gevoel.

Succes.

Groetjes Thessa

Meiden bedankt voor jullie reaktie.

Tja moet toch maar wachten op mijn nod en dan zien we wel.

HEt is niet mijn eisprong want die heb ik 2 weken geleden gehad ik zit nu al op cd 32 vandaag dus nog 1 dag wachten. O wat erg   we zien het wel.
groetjes   Angels

Dag Angels,

Op www.vruchtbaarheid.org kun je heel veel lezen over wat er tijdens je cyclus allemaal gebeurt in je lichaam en hoe je dat zelf kunt zien en begrijpen. Als je verder wat aan zelfonderzoek doet en een bijhoudt wat er allemaal gebeurt, kun je daar misschien volgende keren wat meer van begrijpen. Succes!!!

groetekens,
Tess

van witte afscheiding heb ik elke dag wel een beetje last van na mijn eisprong...mijn nod is 28 juni. maar ik weet niet of het persè iets moet betekenen.
liefs, areesa

Terug
Bovenaan