Beetje rare vraag?

Hallo allemaal.
ik ben nieuw hier en ik kom gelijk met een hele domme vraag denk ik.
Mijn vraag aan jullie is;
Wanneer mag je weer sex hebben na een curretage?
Ik ben donderdag gecurreteerd,maar mijn is daar niks over verteld,en zou dat graag willen weten ik voel me goed!

Alvast bedankt Astrid

Hoi Astrid,

Het is bijna 4 weken geleden dat ik gecurreteerd ben. Voor zover ik weet, mag je weer sex hebben als het vloeien gestopt is. Succes!

Groetjes Sabine

Hoi astrid!

Ik was gecurreteerd en de arts gaf me de raad om zeker 2 weken geen sex te hebben en zeker niet zonder condoom ivm infecties!
Maar als je helemaal geen bloedverlies meer hebt en je voelt je goed waarom niet voorzichtig proberen? je weet zelf wel hoever je kan gaan neem ik aan,is het vervelend dan stop je toch!

Succes ermee
Anna

Hoi Astrid,
Inderdaad als het bloeden gestopt is ook de kleine restjes mag je weer sex hebben.Ik ben heel erg blij voor je dat je je zo goed voelt.Ook ik voelde me goed en we zijn gelijk weer van start gegaan toen het bloeden was gestopt,na 3 maand was ik al weer zwanger en heb nu een prachtige zoon.

Hallo Astrid,
De vorige spreeksters hebben wel gelijk maar ze hebben mij geadviseerd toch 1 menstruatie af te wachten als je weer zwanger wil worden want dan heb je weer een uitgangspunt [1e dag laatste menstruatie]
succes!!

Terug
Bovenaan