Beetje roze afscheiding

Ik heb vandaag al 2x een beetje roze afscheiding gehad. Alleen bij het afvegen op de wc. intussen ben ik al wel 100x gaan kijken en vak was er niets.
Verder voel ik me goed denk ik. Soms denk dat ik ook een beetje buikpijn heb, maar dat kan ook door de zenuwen komen.
Zou dat kwaad kunnen?
Ik ben gelijk weer zo bang!

hoe ver ben je? want als je nog maar net zwanger bent kan het innestelbloeding zijn.
ik heb 2 weken lang oud bloed verloren en het hoeft niks te zeggen, maar helaas...na 10 weken toch mis!

maar het hoeft niks te zeggen...je moet echt afwachten en anders de vk bellen!

Jenny,

Klopt het dat je nu 10 weken zwanger bent

Ik hoop dat het bij roze blijft, dat hoeft niks te betekenen. Toch snap ik je ongerustheid, ik zou precies hetzelfde hebben!

Als je het niet vertrouwd gewoon morgen de vk bellen hoor, daar zijn ze voor!

Liefs grotebroer

O, ik herken je gevoel heel goed.
Ik zou ook direct bang zijn, maar het hoeft niet verkeerd te gaan.
En anders morgen even bellen, hoor als je het nog steeds hebt!!
Sterkte............

Ik heb daarna niets meer gezien, dus hoop dat het goed is. ik ben nu inderdaad 10 weken zwanger. Gisterenmiddag wel weer erg misselijk. Maar ik blijf gewoon positief, of zal het in ieder geval proberen. Blaasontsteking kan natuurlijk ook nog.

Grote broer, ik heb na jou reactie toch net maar met de huisarts gebeld en mag morgen langs komen. Ik moet ook erg vaak plassen en maar hele kleine beetjes. Dacht dat het van de zenuwen was, maar het kan natuurlijk ook blaasontsteking zijn.
Nog bedankt voor jullie reacties!

Terug
Bovenaan