beetje rozige afscheiding na het vrijen, wie ook???

Hoi
Donderdag avond na een gezellige avond gehad te hebben  met mn vriend, ging ik naar de wc en had ik roze kleurige afscheiding. Nou lees je dat dat kan na het vrijen, dat er een wondje kan ontstaan omdat er supper veel bloedvaatjes zitten en je huid heel dun is.
Vrijdag heel de dag nergens last van, en gister, zaterdag kreeg ik bruine afscheiding. Jeetje ben er echt van in de war,
Heb de vk gebeld en die zegt dat het na het vrijen kan, en dat dat ook wel een week aan kan houden die bruin kleurige afscheiding, omdat het er langzaam uit komt zeg maar.
Vannacht weer helemaal niks en nu weer een   beetje.

wie heeft dit ook gehad na het vrijen en hoelang duurde het??
Ooooh wie steld me gerust
Ga morgen wel weer de vk bellen of ik het hartje weer even mag horen.
Daar zou ik al een heel stuk geruster door zijn. Heb met 12 weken het hartje nog gehoord.

liefs jolanda, 14 weken en 1 dag.

Hoi,

Ik heb dit zelf gehad toen ik rond de 30 weken was bij mijn zoontjes zwangerschap en het hoort er gewoon een beetje bij zeg maar.Ik heb wel eens gehoord ook idd dat er een adertje kan springen geen zorgen dus,heb je die wel bel dan ff naar de vk.
succes.

x nice

Hoi Jolanda,
Precies mijn verhaal! Afgelopen donderdag na ook een gezellige avond, had ik de volgende ochtend ook lichtroze afscheiding. De dagen erna was dit bruin en gisteren één keer helderrood. Nu nog steeds een beetje bruin. Ook ik maak me zorgen (ben nu 6,5 week zwanger) en ga morgen langs de huisarts. Maar... in 50% van de bloedingen is er niets aan de hand, dus daar gokken we maar op! Die onzekerheid vind ik het allerergste!
Jij bent al een stuk verder in je zwangerschap en dat maakt de kans op een miskraam volgens mij ook een stuk kleiner. Dus ik zou zeggen, probeer het positief te bekijken en geniet verder lekker van je zwangerschap! Het heeft vast niets te betekenen!

Hai,

In mijn zwangerschap heb ik na het vrijen ook bruinverlies gehad. Dit was in ongeveer week 6 en heeft aangehouden tot zeker de 12e week. De ene dag had ik echt een inlegkruisje nodig, en de volgende dag alleen hele kleine beetjes op het wc-papiertje maar het was nooit helemaal weg. Ook omdat mijn vorige zwangerschap eindigde in een mk die met bruinverlies begon, heb ik me hier druk om gemaakt (ook al probeerde ik dat zo weinig mogelijk te doen)
Nu ben ik ruim 20 weken en kan de kleine al goed voelen schoppen. Het kan dus ook goed gaan, zo zie je maar.
Veel succes, en ik hoop dat het voor jullie net als bij mij niets betekend en dat jullie over een tijdje een gezonde baby in de armen mogen houden.

Hoi meiden
Bedankt voor het reageren.
Vandaag een bruinverlies meer gehad.
Heb vanmorgen de vk gebeld om te vragen of ik langs mocht komen om het hartje te luisteren, om mezelf een beetje gerust te stellen.
Ik mocht langs komen en het hartje ging echt als een razende te keer. Super om dat te horen, helemaal na toch een dag of wat in de war gezetten te hebben.
Was zelfs behoorlijk gegroeid na 2 weken, Mn baarmoeder dan he.

Dat bloedverlies kan je dus echt met heel veel dingen krijgen, vrijen, hoesten, niezen, en zware tassen dragen. Als je er dus gevoelig voor bent kan je het regelmatig krijgen.
Moest wel mn urine naar de dokter brengen voor een controle op blaasontsteking, omdat ik toch wel steeds een drukkend gevoel heb.
Maar het kan ook groeipijn zijn.
Nou ben in elk geval opgelucht.

liefs jolanda

Fijn om te lezen Jolanda, dat je weer helemaal gerust bent gesteld. Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest en hij dacht n.a.v. mijn verhaal dat ik nog zwanger ben, maar hij kon me niet veel zekerheid geven over hoe dit verder gaat. Omdat ik nog maar pril zwanger ben, heeft een echo nu niet veel zin. Donderdag ben ik zeven weken en als ik dan nog steeds bloedverlies heb én een positieve test, stuurt hij me door naar de gyneacoloog voor een echo. Om mij meer duidelijkheid te geven. Dus nog steeds afwachten en maar hopen dat het bloedverlies over gaat...
Een test is trouwens 2 tot 3 dagen na een spontane abortus negatief. Dus niet meteen.

Hoi mamapluis,
Ooh ik hoop zo dat je snel zekerheid heb, wat vervelend he van die gekke bloedingen en bruine afscheidingen.
Ik moet wel zeggen dat ik voor deze zwangerschap een mk heb gehad met 5 weken, dus heel snel al, maar toen liep het bloed er echt uit zeg maar,
Een hele heftige menstruatie.
En als ik dan jou verhaal lees, met roze, bruine afscheiding en wat licht bloedverlies, dan moet het toch goed komen,
Kijk ik ben natuurlijk geen dokter maar ik denk positief met je mee.
Laat maar wat horen als je wat weet.
veel sterkte.

liefs jolanda

Joepie! Ik ben nog steeds hartstikke zwanger!
Afgelopen donderdag dacht ik dat het bloeden (continu kleine beetjes bruine afscheiding) gestopt was, maar later op de dag begon het weer... Toen toch de huisarts maar weer gebeld en ik kon afgelopen vrijdag terecht in het ziekenhuis voor een echo. Spannend... Een inwendige echo gehad (wat trouwens helemaal niet vervelend was)  en alles zag er helemaal prima uit! Echt een hele geruststelling. We konden zelfs het hartje al zien kloppen, wauw! En sinds gisteren lijkt het bloeden dan ook echt gestopt te zijn. Ik ben nu sinds donderdag vrij geweest van mijn werk (in de gehandicaptenzorg) en we zijn er een weekendje tussenuit geweest. Ben benieuwd of die rust ermee te maken heeft gehad? Vandaag begint mijn werkweek weer, dus we zullen zien.
Onze ouders leefden trouwens heel erg met ons mee en ze waren helemaal blij toen we hen de echo lieten zien en het goede nieuws vertelden. Toch fijn dat we er met hen over kunnen praten.

Terug
Bovenaan