beetje rozige afscheiding na het vrijen, wie ook???

Hoi
Donderdag avond na een gezellige avond gehad te hebben  met mn vriend, ging ik naar de wc en had ik roze kleurige afscheiding. Nou lees je dat dat kan na het vrijen, dat er een wondje kan ontstaan omdat er supper veel bloedvaatjes zitten en je huid heel dun is.
Vrijdag heel de dag nergens last van, en gister, zaterdag kreeg ik bruine afscheiding. Jeetje ben er echt van in de war,
Heb de vk gebeld en die zegt dat het na het vrijen kan, en dat dat ook wel een week aan kan houden die bruin kleurige afscheiding, omdat het er langzaam uit komt zeg maar.
Vannacht weer helemaal niks en nu weer een   beetje.

wie heeft dit ook gehad na het vrijen en hoelang duurde het??
Ooooh wie steld me gerust
Ga morgen wel weer de vk bellen of ik het hartje weer even mag horen.
Daar zou ik al een heel stuk geruster door zijn. Heb met 12 weken het hartje nog gehoord.

liefs jolanda, 14 weken en 1 dag.

Hoi,

Ik heb wel een geschiedenis met bloedverlies maar herken dit helemaal.

Ik heb ruim 3 weken bloedverlies gehad van week 6 tot week 9. Toen een paar dagen voor de echo die ik daarvoor kreeg stopte dat helemaal.

Nu heb ik het deze week na 2 x vrijen ook weer, kleine beetjes, af en toe een druppel en dan weer helemaal nix. Nu heb ik vandeweek gelukkig een extra echo afspraak als herhaling vanwege het vroege bloedverlies, dus dat vind ik wel heel prettig nu.

Ook heb ik dit bij mijn twee eerder zwangerschappen gehad en heb ik twee gezonde kinderen rondlopen!

Een volledige geruststelling kan ik niet geven, maar de kans dat het echt nix betekend is echt vrij groot!

Succes ermee en ik hoop dat je een geruststellingsafspraak mag maken!

Rianne (morgen 13 weken)

ik heb dat ook gehad tijdens mijn vorige zwangerschap, ik vloeide toen ook behoorlijk veel! het liep zo langs mijn benen dat ik al weer stond te gillen dat ik weer een miskraam had! maar gelukkig was er niks aan de hand en hebben we nu een kerngezond zoontje!!
maar je blijft natuurlijk wel schrikken als dit gebeurd, je wordt er zo onzeker van.

hoi, ik zou me niet teveel zorgen maken. ook omdat het bruinig bloed is wat je verliest, dat is oud bloed. rood bloed kan erger zijn. en zolang je geen kramp hebt is het ook vast goed!
ik heb het ook gehad, toen ik 7 weken was...heeeel klein beetje rozig, ook na het vrijen. schrok er ook van, maar heb toch maar vertrouwd op wat ik erover las in het boek 'veilig zwanger' en op internet. wel even in de gaten houden, maar probeer je zorgen maar opzij te zetten.
succes ermee!
sabine

Hoi meiden
Bedankt voor het reageren.
Vandaag een bruinverlies meer gehad.
Heb vanmorgen de vk gebeld om te vragen of ik langs mocht komen om het hartje te luisteren, om mezelf een beetje gerust te stellen.
Ik mocht langs komen en het hartje ging echt als een razende te keer. Super om dat te horen, helemaal na toch een dag of wat in de war gezetten te hebben.
Was zelfs behoorlijk gegroeid na 2 weken, Mn baarmoeder dan he.

Dat bloedverlies kan je dus echt met heel veel dingen krijgen, vrijen, hoesten, niezen, en zware tassen dragen. Als je er dus gevoelig voor bent kan je het regelmatig krijgen.
Moest wel mn urine naar de dokter brengen voor een controle op blaasontsteking, omdat ik toch wel steeds een drukkend gevoel heb.
Maar het kan ook groeipijn zijn.
Nou ben in elk geval opgelucht.

liefs jolanda

Terug
Bovenaan