beetje schamen

A

Anoniem

Guest
Dit is eigenlijk n vraag om me voor te schamen, beetje te intiem, maarja ik wil t toch graag weten...

Ik las n paar blz terug over tips voor het zwanger worden. Daarin stond ook dat je na de man moet klaarkomen. Nu is het zo, bedoelen ze dan echt tijdens t vrijen, als je in elkaar ligt zegmaar...of gewoon in t algemeen? Normaal gesproken is mijn vriend de 1e die klaarkomt en dit is dan niet tijdens t vrijen, maar meer in t voorspel. Dit omdat ie t stom gezegd niet volhoudt tot t vrijen. Kan het zo zijn dat  het sperma wat het 1e naar buiten komt (dus tijdens t voorspel) de beste kwaliteit heeft of maakt dat niet uit. Soms vraag ik me wel eens af of dit de kans op zwanger worden belemmerd. Dat het sperma wat dus in principe naar binnen komt bij mij..veel lagere kwaliteit heeft, omdat het n 2e lading is.

Sorry misschien komt het wel heel stom over hoe ik het nu beschrijf..maar ook ik wil er uiteraard alles aan doen om de beste kansen op bevruchting te creeeren. Hopelijk snappen jullie in ieder geval wat ik bedoel!

Nou hier misschien dan een tip voor jou!!!

SKIP FORPLAY!
dan maar zorgen dat ie niet eerder kan klaarkomen!!
(heerlijk he die anoniemiteit, dat je alles kan vragen en zeggen)

maar om verder even antwoord te geven... is het wel zo dat een tweede lozing van beduidend minder kwaliteit kan zijn.. of hij moet super zaad hebben? bij een derde lozing schijnt het al bijna nihil te zijn(uitzonderingen daargelaten)

probeer er voor te zorgen dat ie in je klaarkomt... en misschien dan gewoon verder gaan?

veel succes!!!

(je hebt wel gelijk... best raar om het zo te typen hahaha)

Ja raar he, haha..Maar dat heb ik me idd ook al bedacht; gewoon geen voorspel, maar t punt is...Om in elkaar te komen zegmaar, zal ik toch wat vochtig moeten zijn (pff hoe erg om te schrijven)..maar t punt is dus..als daar aan gewerkt wordt, is t voor hem lastig en onmogelijk eigenlijk om t in te houden...

tja.. lastig...!

eh glijmiddel?!?!! ik weet het ook niet... anders..

het heeft een positieve kant! je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken dat ie je niet opwindend vind

dus... dat zijn de enigste adviezen die ik je mee kan geven.....
alhoewel... je kunt het natuurlijk ook nog opvangen!!

ik denk dat je hier samen toch een oplossing voor moet vinden!

sorry.. liefs Jaz

hoi

misschien is glijmiddel een idee? maar dan de niet zaaddodende....... misschien helpt het, ik heb er verder geen ervaring mee maar ja misschien kun je er iets mee
groetjes mayo

Ik sluit me helemaal bij Jazzie aan...

Dan maar geen voorspel!!! Zover ik gelezen heb maakt het wel degelijk uit voor de hoeveelste x iemand klaar komt. Ik heb begrepen dat de eerste keer de beste keer is.
Glijmiddel is daarbij wel een idee ja!!!

Succes Mel!!!

en je moet je niet schamen voor je vragen hoor!!!

Gr. Leah

Hai mellabella en andere meiden,

ben het met jullie eens dat de 1e lozing de beste is qua zwemmers. Wat je schreef over het klaarkomen na de lozing van je partner heeft te maken met de samentrekkende beweging die je baarmoedermond daarbij maakt. Je baarmoedermond doopt zichzelf daarmee, zeg maar, in de sperma die in je schede ligt.
Lekker plastisch verhaal zeg, haha.
 Dus idd GEEN VOORSPEl maar gewoon kliederen met glijmiddel en gaan voor de 1e lozing.
Je zou er abrupt geen zin meer in hebben als ik het zo opschrijf zeg

succes meis!
xx

Hoi mellabella en natuurlijk alle anderen!

Leuk he dat je hier zulke intieme verhalen kan ophangen...haha

Ik zou ook echt voor de eerste lading gaan...die is het beste...
en dan tot op het laatste drupje uitknijpen...

Dus dan maar geen voorspel op die vruchtbare klusdagen in ieder geval... en glijmiddel ja...dat werkt ook.

Succes!!!!

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan