beetje schuldgevoel..

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Het slaat misschien helemaal nergens op, maar heb een klein beetje een schuldgevoel richting jullie allemaal..

Ben nog steeds erg bezig met zwanger worden, maar merk dat ik het forum een beetje verwaarloos..
ik lees jullie berichten wel (bijna) dagelijks, maar reageer maar weinig..

Denk dat ik onbewust toch een beetje afstan neem, om er niet te veel mee bezig te zijn..
Daarnaast ben ik erg druk (werk, mijn zoontje en alle andere dingen)
heb er soms ook gewoon de puf niet voor om te reageren, of een topic te starten..
Alleen rond mijn NOD`s ben ik ietsje actiever (ben er dan ook wel erg veel mee bezig, kan er dan echt niet omheen...)

zoals ik net al schreef komt het miss een beetje raar over zo...maar zo voelt het voor mij en wilde het toch even met jullie delen..

Dus voor nu iig (en de komende tijd):

Ik ben er wel, lees mee, leef mee, hoop mee, duim mee, en juich mee......maar reageer wat minder!!!

Allemaal veel succes voor de komende NODS!!

Liefs Tamara

Lieve Tamara,
het is toch prima als je wat afstand neemt, dat voel je zelf het beste aan!en je hoeft helemaal geen schuldgevoel te hebben naar ons toe!
fijn om wel weer iets van je te horen!;-)
Liefsssss

het meid iedereen gaat anders om met dit en deze dagen van niet wetendheid
dus als je afstand neemt en toch bij blijft maakt niet uit
iedereen doet het op zijn eigen manier de een schrijft het heel veel van zich af
en de ander is net zoals jou en houd zich een beetje op de achtergrond
na mijn idee is dat juist het mooie aan de mensheid
iedereen is anders

dus voel je vooral niet schuldig

Dat geeft helemaal niks lieverd!! Ik snap het beste wel...............en je verwaarloosd ons niet hoor! Jij moe doen wat het beste voelt....en dat je het toch leest, is al heel lief!

xxxxxxxxxxxxxxxxies

Hey Tamara!

Ik begrijp je helemaal! Ben zelf ook al een tijd bezig en merk dat ik soms ook een periode bijna niet reageer, gewoon om mezelf wat rust te geven.

Wij gaan nu een rustperiode in van 3 maanden wachten en zal ik ook weinig te melden hebben. Iedereen reageert lekker wanneer hem haar uitkomt, toch?

Voel je niet schuldig, meis! Iedereen gaat weer anders om met zwanger worden.

Succes!

Liefs Daisy

Heey meid,

Dat maakt toch helemaal niks uit!! Net wat de anderen zeggen..iedereen gaat hier anders mee om. Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt! Voel dus niet schuldig!! Ik denk dat we allemaal weleens zo'n tijdje hebben hoor.

Veel succes meid!!
Liefs ciomama

Heej, voor mij geldt hetzelfde hoor, tegen de tijd van mijn eisprong en naderende NOD ben ik actiever op het forum.
Ik neem het je niet kwalijk, en anderen ook niet zo te lezen :)

hoi gekke meid
het is toch geen verplichting om hier wat te schrijven in ieder geval zo moet je het niet zien.
ieder gebruikt het forum op zijn eigen manier
en af en toe is afstand nemen even nodig en goed
maar je bent net zo welkom hoor

Terug
Bovenaan