Beetje snel....?

Hallo,
We hebben een zoon van 11 maanden. Zeg ik gister tegen hem: kom je mee naar boven. Lekker naar bed toe? Kruipt zoonlief naar de trap en klimt zo de trap op!!!! Eerst de ene knie op de tree, toen de andere, ging staan en zo op naar de volgende tree en naar boven. We hebben met grote verbazing staan kijken hoe hij dit deed     Vol trots keek hij af en toe achterom. Of we wel zagen wat hij al niet kon!!!! Ik zelf vind het wel een beetje snel gaan allemaal. Of is het normaal dat een kind van 11 maanden de trap op klimt. Wie weet hebben we wel een stuntman in spee in ons gezin.

Groetjes
 
Hai.. onze kleine doet het ook.. Hij is nu 11 en halve mnd.. Maar ik hoor ook wel veel dat ie erg vlot is hoor.. Leuk toch.. Geniet er maar van voor je het weet rent ie de trap op.. !!
 
Hoi Winnie,

Dat is zeker snel! Die van ons is op een dikke week na 11 maanden en die is ook al de trap op geklommen. Nou ja, de eerste tree dan. Bij het beklimmen van de tweede tree viel hij naar beneden (ik heb hem opgevangen). Hij kroop op het smalle stuk van de tree. Kan hij ook al lopen? Die van ons nog niet. Alleen langs de randjes en achter een karretje, maar los nog niet.

Groetjes en lekker genieten van je snelle stuntman!
 
Hallo,
Los lopen doet hij idd ook al. Behalve als ik vlak naast hem zit dan laat hij zich naar me toe vallen. Zo van: mama vangt me wel op. Met een big-smile kijkt hij me dan aan. Ik geniet volop van hem. Vind het ook wel stoer zo'n gozer met streken.
Vandaag naar het buro geweest. Hij is 11,6kg. en 78cm. lang. Ook zijn dtkp gehad, de nieuwe. Het zal mij benieuwen hoe hij erop gaat reageren. De vorige keren begon hij na 2,5u. te huilen en jammeren. Hoe gaat het met jullie kids qau groei en gewicht?
Tot gauw,
Winnie
 
Hallo,
Los lopen doet hij idd ook al. Behalve als ik vlak naast hem zit dan laat hij zich naar me toe vallen. Zo van: mama vangt me wel op. Met een big-smile kijkt hij me dan aan. Ik geniet volop van hem. Vind het ook wel stoer zo'n gozer met streken.
Vandaag naar het buro geweest. Hij is 11,6kg. en 78cm. lang. Ook zijn dtkp gehad, de nieuwe. Het zal mij benieuwen hoe hij erop gaat reageren. De vorige keren begon hij na 2,5u. te huilen en jammeren. Hoe gaat het met jullie kids qau groei en gewicht?
Tot gauw,
Winnie
 
Hoi Winnie,

Onze zoon moet maandag weer, dus zeker weet ik het niet, maar ik denk dat hij eerder zo'n 9,5 kilo weegt en 75 vm is. Hoewel: vorige keer (7 of 8 maanden) was hij 9 kilo en 73 cm. Dus het kan ook wel meer zijn.
Gisteren is hij vijf treden geklommen. Daarna liet hij zich in mijn armen vallen. Schattig hoor. Ik kan me voorstellen dat je met volle teugen van hem geniet!
Groetjes
 
Terug
Bovenaan