Beetje spannend, maar vooral heel erg leuk!

A

Anoniem

Guest
Ik wil het even met jullie delen!

Vandaag zijn we (mijn vriend en ik) voor het eerst op de foto geweest voor in het decembernummer van Ouders van Nu. Straks als onze kleine dame er is mogen we nog een keer terugkomen voor een tweede fotoshoot. Het is voor het item "Trots op Buik, Trots op Baby".

Niet echt een spannend bericht, maar ik moest het toch even kwijt...

Jettepetje

Hoi Marjet!

Hartstikke leuk dat jullie dat hebben gedaan!
Ik bekijk altijd als eerste die rubriek, eerst die in het begin en dan snel doorbladeren naar   achter in het blad om de baby te bewonderen.
Kun je je nu nog niet voorstellen he dat jullie straks ook met je kleintje er in staan!

Ik ga zeker kijken!!!
Fijne avond nog liefs Natas

Haha wat leuk!! Een vriendin waar mee ik schrijf op het forum Juni2004 heeft dit ook gedaan. Het heeft toch iets om in zo'n blad te staan. Heb je je er zelf voor opgeven of ben je opgeven of hebben ze je gevraagd?
Dit zou ik dus nooit bij mijn man voor elkaar krijgen he, die vind dat allemaal maar stom en flauwekul.
Houd je ons even op hoogte als je er in staat want ik lijd aan zwangerschaps dementie ....

Groetjes Monique

Wat leuk zeg!!!!!!!!
Ik zal zeker extra goed kijken als het decembernummer verschijnt.
Als ik het niet vergeet iig! Ben ook nogal warrig de laatste tijd, haha.

Groetjes Rinske

Hallo

Ik heb met mijn moeder in een Ouders van Nu gestaan na de geboorte van mijn dochtertje. Dit ging om de band met je ouders en of er iets veranderd was. Leuke foto reportage en interview, altijd leuk voor later voor Anouk.

gr angelique

Ik zal jullie er zeker aan helpen herinneren. Ga wel vragen naar een digitale versie, dan kan ik hem op hyves zetten!

Ben er voor gevraagd, via een contact bij Jonge Gezinnen. Echt super leuk!

Terug
Bovenaan