beetje stil hier

hallo
hoe gaat het met iedereen hier???
vooral alle overtijd moeders zijn wel een beetje stil
jullie zijn zeker net als ik het wachten een beetje zat en vooral iedereen die aan je vraagt of er al wat is....
ik ben nu zelf 40+3 en heb alleen last van wat voorweeen en verder nog helemaal niks best wel frustrerend af en toe...

Hoi!

Ik kijk elke dag een paar keer, maar inderdaad, er is bijna niemand die nog wat schrijft. Ik ben uitgerekend op 12 oktober, maar ook hier alleen wat voorweeën. Morgen naar de verloskundige. Dan gaan ze misschien strippen. Ik ben benieuwd! Ben erg nieuwsgierig hoe het met de rest gaat. Laten we hopen dat ze aan het genieten zijn van de kleine........ en dat de mamaclub dan even niet zo belangrijk meer is.

Ik vind het wachten op zich niet erg, maar ik wil alleen dolgraag weten of de kleine meid gezond is. Dat is het enige dat telt....

Iedereen die aan het wachten is........... probeer gewoon te genieten van de vrije tijd die je nog hebt. Ik ben allemaal dingen aan het doen waar je normaal niet aan toekomt, zoals digitale foto's schonen en bijbestellen etc. Maak er gewoon het beste van!

x

hier ook alles goed vandaag 39 weken,kan nu ook al niet wachten op onze meid,ben gister op kraamvisite geweest bij mijn vriendin die is de 14e bevallen zo'n scheetje!
wil nu wel ons eigen moppie knuffelen!
xxx
sterkte nog ff !

Terug
Bovenaan