Beetje teleurgesteld....

A

Anoniem

Guest
Vanmorgen is de fysio geweest bij Vera. Vera vindt deze mevrouw NIET leuk. Ze mag niet eens aan haar zitten.
Verder wou ze niets laten zien waar ze bij was.
Ook bleek dat we de oefeningen niet exact gedaan hebben zoals ze ze had voorgedaan en we dus eigenlijk opnieuw kunnen beginnen. Ik had gedacht iets te horen in de trent van: ze gaat goed vooruit ofzo...

Ik begin (nu al) aardig moedeloos te worden...........

Groetjes Karin

Dat is jammer zeg, het moet natuurlijk wel een beetje klikken maar dat kan toch nog wel komen. Misschien moet Vera gewoon een beetje wennen.Mijn oudste heeft vanaf baby tot zijn derde fysio gehad en afgelopen jaar ook weer en die is helemaal gek op Liesbeth de fysio maar dat heeft ook welmoeten groeien hoor.
En jullie moeten zelf toch ook een beetje wennen aan de oefeningen, niet de moed op geven hoor maar gun jezelf en vera gewoon wat tijd.

groetjes chimene

hoi Karin,

volhouden hoor! Wie weet moet ze gewoon even wennen aan de fysio, het is natuurlijk wel een vreemde die met haar bezig is dus dat heeft denk ik tijd nodig.
En ook voor jullie kost het wat tijd om de oefeningen precies goed te doen...volhouden hoor!

Sterkte,
Tamar

Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld en moedeloos bent geworden. Je hoopt natuurlijk op vooruitgang en het belangrijkste is dat je kindje zich op haar gemak voelt. Mijn enige advies is toch doorgaan, ook al is je gevoel er op dit moment niet goed over. Achteraf zul je toch inzien dat het goed is geweest om door te zetten en die vooruitgang zal er zeker komen. In dit soort situaties moet je geduld hebben, wat heel moeilijk is. Je moet het ook niet zien als een soort examen, van nu moet ze laten zien wat ze allemaal kan. Als jij zelf ziet dat ze baat heeft bij de oefeningen die jij met haar doet is dat al vooruitgang. Mijn kind showt ook nooit iets als ze mensen niet goed kent. Eerst zal de band met die vrouw moeten groeien. Ik zou het wel met die vrouw bespreken, maar dat heb je vast al gedaan.
Ik hoop voor je dat het volgende keer beter gaat!

Groetjes Babybelle

Terug
Bovenaan