beetje teleurgesteld

Gisteren moest ik weer naar het ziekenhuis voor controle. Er was al vaak gesproken over de 20 weken echo en ik ging er vanuit dat ik die zou krijgen. Toen ik dat zei vroeg de gynaecoloog of ik die nog niet had gehad (ik ben inmiddels 21 weken en 4 dagen zwanger) Tuurlijk heb ik die niet gehad was mijn antwoord, ik ben vorige week toch niet geweest. Blijkt dat ik voor de 20 weken echo naar Emmen of Groningen moet. Waren ze vergeten om mij te vertellen. Nou ja dacht ik, dan alleen maar het geslacht weten. Tja, dat kon deze gynaecoloog niet zo goed zien. Nu mag ik volgende week naar Emmen voor een 20 weken echo. (ben dan 22 weken en 4 dagen zwanger)
Verder heb ik voor de zoveelste keer aangegeven dat ik zo veel pijn heb. Tja..... dat is normaal bij een vierde kindje. Vanmorgen heb ik eerst maar eens naar de huisarts gebeld. Ik mocht vandaag nog komen om 15.00uur. Nu maar hopen dat die mij wel kan vertellen wat er aan de hand is.

Petra

Hee Petra,

20 weken echo's plannen ze inderdaad vaak apart in. Wat jammer dat het zo tegenviel. Gelukkig krijg je hem alsnog en blijkt alles helemaal in orde te zijn en weet je ook wat je krijgt!

gr.Ing

Hoi Petra
Wat raar dat ze je dat niet verteld hadden. Maar gelukkig heb je de echo nog te goed. Waar kom je eigenlijk vandaan?? Ik loop namelijk ook in het ziekenhuis in Emmen.
Succes met de echo.
Groetjes nurse

@ nurse

Ik kom uit Stadskanaal. Ze gaven mij de keuze tussen Emmen en Groningen. In Groningen moest ik zo wie zo langer dan 14 dagen wachten vandaar dat we voor Emmen zijn gegaan.
Ben jij onder controle bij de gynaecologen in het ziekenhuis of heb je daar je echo gehad?

Petra

Terug
Bovenaan