Beetje Teleurgesteld!

Dag dames,

Gisteravond was het dan zover, onze 3d/4d pretecho stond gepland.
Ik had er helemaal zin in.
Hup, vriend lief en de beide oma`s in de auto, komen we daar aan.
Helemaal leuk, lekker gemoedelijk, goeie uitleg ect.
Ze legde uit dat we eerst 2d gingen doen en als de kleine er goed bij lag dat we over gingen naar de 3d/4d.
En dat is waarvoor ik kwam.
Maar wat denk je....de kleine lag niet goed en ze konden alleen maar een 2d maken (maar ja die heb ik al zo vele).
Ik probeerde niet al te veel teleurgesteld te zijn, maar van binnen..
Ze had het erover dat de kleine steeds zijn handen voor zijn hoofd had, waardoor het niet ging.
We willen ook niet het geslacht weten, misschien dat het daar iets mee te maken hebben?
Ik weet het niet, ik ging dus naar huis met 3 2d foto`s een dvd en een lege knip..:(
Mijn partner zei dat die hte liefst het zo had zoals zij het zei, gewoon eerlijk dat het niet kon, dan dat ze ons nog meer geld heeft afgetroggeld en niks blijkt te zijn.
We hebben ook alleen maar betaald voor de 2d, maar dat is dan nog een hoop geld...

Wi herkent dit?

Het is ook niet zo dat ik voor dat geld het volgende week nog een keer wil proberen.

Als ik achteraf dit had geweten dan had ik het niet gedaan.

ooooh dat is echt een teleurstelling....
wij hebben geen 3d echo laten maken, bij alledrie niet.
ik heb geen idee hoeveel het kost maar wat ik hoor is het echt veel.

zonde joh, t is nu al een eigenwijsje? hahaha

hmm.. wat een teleurstelling!
Dat was wel een van de redenen dat ik het niet ga laten doen. Aangezien bij allebei de echo's tot nu toe mini absoluut niet wilde doen wat hij moest doen...

ach... nog ff, dan zie je hem in het echt ;)

He Sens,

Dit verhaal hoor ik echt voor het eerst. Vind het maar raar, jij bent toch de klant?
Als ze nu gezegd had luister zullen we het een andere avond proberen? Ik vind dit zeker niet reeel.
Je kwam voor een 3/4d kon ze dat ook best proberen. En daarbij je baby zien met de handjes op zijn hoofd is toch ook al de moeite waard?
Ik zou bellen, ik zou het toch nog eens met haar erover hebben, ze komt over als een kwakzalver.

Als je bij een restaurant niet tevreden bent krijg je toch ook een nieuw bord eten?

Ze had moeten stoppen toen ze er achter kwam dat het niet lekker lag, en je opnieuw moeten inplannen, ik zou het niet hierbij laten hoor Sens!
Niet dat ik je wil opjutten, maar kom op dit moet de mooiste tijd van je leven zijn, dus juist ook zn echo.

Ik ben het helemaal eens met Nathalie. Je komt voor een 3d/4d echo en als dat niet gaat zou je een andere afspraak moeten kunnen maken ipv te moeten betalen voor een 2d echo. Ik vind het echt belachelijk! Aan zo'n 2d echo heb je toch ook niks als die kleine niet goed ligt? En dat je er dan ook nog voor moet betalen... Tuurlijk had je het niet gedaan als je het vooraf had geweten! Maar je gaat er toch ook niet vanuit dat als het niet lukt, ze je laat betalen voor een 2d echo? Ik weet niet wat ze in het contract of in de voorwaarden hebben staan, maar misschien kun je proberen alsnog een 3d echo te krijgen met korting ofzo?

Succes meid!

Hi Sens,
Ben het ook wel eens met de meiden hierboven.. Op het moment dat ze doorhebben dat je baby niet goed ligt, moeten ze gewoon een andere datum plannen.. Zelf heb ik niet zoveel met een 3/4D echo, wij hebben het bij de eerste ook niet gedaan (mede ook door de hoge kosten, waar ik liever leuke spulletjes voor koop!) en nu hebben we al zoveel 2D echo's en moet ik zo vaak op zo'n bed liggen, haha!
Maar dat neemt niet weg dat het wel een beetje raar is, hoe ze je weg heeft gestuurd. Als de beeb niet goed ligt voor 4D echo, hoe kan ze dan wel een 2D maken....?
Succes! Straks heb je je baby 'live' vast en vallen al die sneak previews in het niet =)

Ik heb hier ook nog nooit van gehoord.
Ik zou hier ook geen genoegen mee nemen hoor.
Of meteen zeggen dat het niet gaat (wat ik niet begrijp) en zonder verdere kosten weer naar huis evt met nieuwe afspraak.
Of proberen en als het dan niks wordt een nieuwe afspraak.
Dit gaat nergens over naar mijn idee

Hi,als de kleine bij ons niet goed zou liggen, kapt ze het af en dan moet ze een nieuwe afspraak inplannen...

Vind het niet normaal dat ze jullie dat niet heeft aangeboden...

Terug
Bovenaan