Beetje uitslag?

A

Anoniem

Guest
Marit heeft sinds 3 dagen een beetje uitslag op haar ruggetje en in haar nekje. Gewoon hele kleine rode "pukkeltjes" heb niet de indruk dat ze jeuk heeft ofzo. Ik geef haar ook niet echt andere dingen te eten ofzo. Dacht zelf misschien aan warmte uitslag van het in de maxicosi zitten??? Weet iemand of, als ze uitslag van allergie hebben, of dat dat samen gaat met of zonder jeuk? en waar ik verder op moet letten? Ze heeft er echt geen last van en gedraagt zich ook niet anders........ikke weet het niet!

groetjes Monique

Hoi hoi

Zo te horen gewoon zweetuitslag.Tess had het van de week ook een twee daagjes op haar buikje.Precies op de rand van de luier.Is alweer weg en ze heeft er verder ook geen last van gehad.

Groetjes Kitty en Tess.

Yoëll heeft het ook aan de bovenrand van zijn luier op zijn buik en in zn knieholtes.
Nadat het wat minder warm is gaat het weer weg.
Wel voelt het een beetje schraal, dus smeerde ik er voor het slapen gaan sebamed zalf op. Werd het wat soepel van.

Idee voor de maxicosi; Met het warme weer heb ik een badstof handdoek genomen in de maxicosi gelegd en op de punten van de gordels een snee geknipt, gordels erdoor en klaar ermee.
Dan hebben ze niet meer zo'n 'broeistoel'. Je hebt ook speciale hoezen ervoor, maar waarom duur doen als het goedkoop en makkelijk kan.

Pauline

Ik ga denk ik een crea-bea/ideëen site maken hahahahaha

Terug
Bovenaan