Zoals HappyM lekker een weekje op Aruba zat met haar slanke kont,zo wil ik ook wel even zitten,logisch toch?
maar wanneer je hard centjes op wilt potten om één van je beste vriendinnen die voor 3 jaar(!!!)naar Aruba gaat, eens op te zoeken vind ik balen!!!
Mijn vriendinnetje gaat voor 3 jaar naar Aruba (haar man is marinier),ik vind dit best wel verdrietig.
Onze oudste kids zijn even oud,ze zitten zelfs bij elkaar in de klas,en de jongste twee zijn ook even oud!
Zij heeft er nog een kindje tussen zitten.
We kennen elkaar al 22 jaar en zijn twee keer samen zwanger geweest,dat maakt onze band best hecht.
Ik zal haar ongelooflijk missen hoor.
Maar goed,wel leuk voor haar natuurlijk!
Zo,jullie hebben niks aan mijn verhaal maar mijn hartje is weer gelucht,haha.
Groetjes Tanja
maar wanneer je hard centjes op wilt potten om één van je beste vriendinnen die voor 3 jaar(!!!)naar Aruba gaat, eens op te zoeken vind ik balen!!!
Mijn vriendinnetje gaat voor 3 jaar naar Aruba (haar man is marinier),ik vind dit best wel verdrietig.
Onze oudste kids zijn even oud,ze zitten zelfs bij elkaar in de klas,en de jongste twee zijn ook even oud!
Zij heeft er nog een kindje tussen zitten.
We kennen elkaar al 22 jaar en zijn twee keer samen zwanger geweest,dat maakt onze band best hecht.
Ik zal haar ongelooflijk missen hoor.
Maar goed,wel leuk voor haar natuurlijk!
Zo,jullie hebben niks aan mijn verhaal maar mijn hartje is weer gelucht,haha.
Groetjes Tanja