beetje verdrietig...

Hoi allemaal,

Sorry voor dit mailtje, maar wil het gewoon even kwijt.
Ik ben vanmorgen ongi geworden na een cyclus van 54 dagen en 3 negatieve testen verder. Ik zat al meer dan 3 weken in onzekerheid (heb jullie vaak vragen gesteld...) Normaal heb ik een cyclus van 30 dagen en ben ook al 1 jaar geleden gestopt met de pil en dus al bijna 1 jaar bezig.
Aan de ene ben ik dus verdrietig...., want tja...als je niet ongi word had het toch gekunt (alleen werkte ik die test uitslag niet echt mee), maar aan de andere kant kan ik nu wel verder. Ik wist niet wat er aan de hand was en werd maar niet ongi en ik kreeg geen positieve test. ik wou al bloedtest laten doen en afspraak maken bij gyn.
Soms gingen er allemaal enge dingen door mn hoofd.Maar goed dat hoeft nu niet meer..
Mijn huisarts vertelde me dat ik wel zwanger was maar dat het niet heeft doorgezet.
Ik ben daar eigenlijk wel verdrietig om...
Ik moet nu weer opnieuw beginnen...
Ik hoop alleen niet dat mijn cyclus nu helemaal in de war is want dan weet ik niet wanneer ik het beste kan klussen.
Ik ga maar temeraturen denk i...of is een ovulatietest beter?

Nou ja....snik....shit waarom werkt mijn lichaam niet gewoon mee.....

Sorry voor dit verhaal...moest het even kwijt en wilde jullie natuurlijk laten weten hoe het is afgelopen....nou zo dus.....
Vandaag nog even snikken...en dan...Nieuwe ronde nieuwe kansen!!

HEEL VEEL SUCEES ALLEMAAL!!! ik duim voor jullie allemaal!!

liefs Josja

Hey josja,
Ik leef echt met je mee. ik weet hoe je je voelt.
ik ben nog maar net bezig en normaal was mijn nod 18/4. 19/04 kreeg ik een hevige bloeding. Ik was ook twee weekjes zwanger en is mijn vruchtje afgestorven. Ik leef met je mee maar we moeten verder. Het zal en moet ooit wel eens lukken. Laat de moed niet zakken. Ik ga nu proberen er me wat minder op te concentreren. Daarom ga ik volgend weekend (mijn vruchtbare dagen) wat uitblazen aan zee. Een beetje een vakantiegevoel creeëren. Wie weet is het dan wel een heel vruchtbaar weekend. :)
Je moet proberen het van je af te zetten en in de meeste gevallen lukt het dan meteen.
groetjes Kirby

PS: ik ben ook begonnen met mijn temperatuur te meten

josja!

wat vervelend voor je zeg! lijkt me echt verschrikkelijk , wij zijn ook heel hard bezig om een kindje te maken maar bij mij is het nog pril hoor ben pas 3 mnd gestopt met de pil en ik heb al verschillende testen gedaan maar tot nog toe alleen maar negatief , ik kan mijn eisprong niet uitrekenen omdat ik sinds ik gestopt ben met de pil nog maar een menstruatie heb gehad dus ik snapwel een beetje hoe je je voelt ik heb nu ook een hele lange cyclus dus ook balen hoor!! maar ik hoopecht voor jou dat je heel snel zwanger gaat worden veel sterkte en misschien tot ziens doei groetjes

shit zeg.
Nou laat het allemaal lekker een beetje bezinken en probeer eerst maar even tot rust te komen van het weekend!
Ik wens je verder heel veel succes.

gr. Linda

Beste Josja,

Wat jammer voor je, ik zit namenlijk in een soort geljke situatie. Ik zit nu op mijn 55e dag van mijn cyclus. En na meerdere malen testen geen resultaat. Ik ga maandag naar mijn HA. Ik heb een vraag aan jou..Je zegt dat je HA zei dat je zwanger was maar niet heeft doorgezet. Hoe kan dat? Heeft hij/zij je onderzocht? Ieder geval sterkte! Liefs, anoniem

Hoi Josha,
Wat jammer zeg, dat het niet heeft doorgezet. Sterkte ermee hoor.Ik zit ook op de 52e dag van mijn cyclus, en mijn testen zijn ook negatief. Ik heb wel alle symtomen en ben super misselijk. Heeft de ha jou onderzocht?
Het beste ermee!

Ik heb precies hetzelfde gehad een aantal jaren geleden...de vrucht wordt niet groot en oud genoeg voor een positieve test maar blijft nog geruime tijd zitten. dat is niet gevaarlijk maar wel erg frustrerend. de klap als dan de bloedding begint was bij mij heel groot ondanks dat ik wist dat het zou komen door de negatieve testen. ik had geen hoop op een zwangerschap maar de werkelijkheid was erg verdrietig. neem gerust de tijd om dit te verwerken. wil je wel weer gelijk proberen zwanger te raken is een ovulatie test een dure maar handige optie. je kan ook gewoon om de dag vrijen , zodat het zaad oud genoeg is ( vaker vrijen geeft geen beter resultaat) en er wat plezier aan beleven zodat zwanger worden niet op de eerste plaats staat maar je relatie wel.
veel plezier en succes ermee!

Terug
Bovenaan