Beetje verdrietig

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,
Ik heb net een test gedaan.
En hij was NEGATIEF.
Goh wat een teleurstelling is dat zeg,ik ben nou echt een beetje verdrietig.
Aan de ene kant dacht ik van ,nou het zal wel niet.Maar aan de andere kant hoop je het zo erg,dat je er toch wel even kapot bent als je maar 1 streepje ziet.
Nou voor alle meiden die nog in spanning zitten,ik wens jullie heel veel geluk en wel 2 streepjes.
XXX Phoebe

Goedemorgen Phoebe,

Wat jammer voor je, ik weet wat je door maakt en je mag best een beetje verdrietig zijn hoor. Elke keer als ik ongi wordt of een negatieve test heb dan ben ik ook altijd weer een beetje verdrietig. Je denkt altijd het zal wel niet maar toch is er altijd een beetje hoop van zou het nu !!!
Ik zit nu ook te wachten. Heb vrijdag 20 augustus mijn eisprong gehad en flink bezig geweest afgelopen week en heb op vrijdag 3 september mijn NOD.
Wij zijn nu vanaf november vorig jaar bezig en hopen dat het raak is, heb wel vage klachten maar ja het is afwachten.
Je hoort het wel tegen die tijd.

Liefs Belinda

hoi,ik weet ook helemaal hoe jullie je voelen,ik zit nu op dag 34 en ben nog niet ongesteld,mijn temp was vanmorgen 36.3dus best laag maar dat is ie wel vaaker deze cyclus geweest wabt de temp schommelt heel erg,ik heb zn gevoel dat het niet raak is ,maar toch hoop ik het wel,als ik nu ongesteld wordt dan weet ik het ook nie meer,we hebben veel geklust deze keer en op goede tijdstippen dankzij ovulatietesten,maar als het nu niet raak is ga ik denk ik niet meer temp en van die testen gebruiken want dat werkt zo frustrerent.
nou het allebeste voor jullie en er komt echt wel een tijd dat het voor ons ook raak is en dan zijn we extra blij omdat we er zo lang op gewacht hebben,en je moet maar zo denken alles heeft een reden dat het niet meteen lukt heeft ook een reden.
nou veel succes en de volgende ronde!!!
gr mutske

Hallo Phoebe, Ik weet wat je doormaakt ik was ook overtijd en de 1e test was negatief na een paar dagen naar HA geweest en die gaf mij nog hoop maar na 2 dagen alsnog ongi. ik heb mij ziek van het werk, je bent er inderdaad kapot van. Ik wens je dan ook veel sterkte en laat de moed niet zakken.

Marmotje

Hoi Phoebe,

Heel veel sterkte!
Weet precies hoe je je voelt. Je probeert te denken het is vast negatief en tegelijkertijd hoop je dat het wel raak is. Een streepje is gewoon balen.

Laten we er gewoon vanuit gaan dat het eens onze tijd zal worden!!

Good luck Roos

Terug
Bovenaan