Beetje verdrietig...

Hoi lieve meiden,

Ik heb me 2 jaar sterk gehouden maar nu gaat het effe niet meer!

Ik werd 1,5 week geleden gebeld door een vriendin die zei dat ze zwanger was en dat ze op dezelfde datum uitgerekend was als ik. Even slikken dus maar het ging nog. Vandaag hoor ik dat een collega waar ik erg vaak naast zit ook zwanger is en diezelfde datum is uitgerekend. Pfffff als je in de medische molen zit en iedereen om je heen wordt zwanger dan gaat het nog wel. (vond ik tot nu toe teminste) maar als je zwanger bent geweest en een miskraam krijgt en er zijn er 2 uitgerekend op de datum dat jij zou bevallen dan wordt het echt moeilijk....

Ik moest het gewoon even kwijt.

Liefs Inge

Hi Inge,

Het valt ook niet mee hoor, als je al twee jaar bezig bent. Wij zijn ook al bijna twee jaar bezig. En soms word ik er helemaal moedeloos van. Zeker als er mensen om je heen "zomaar" zwanger worden. Of dat er allemaal verhalen op verjaardagen gaan: en NEEM je nog meer kinderen? Ja zeker weten, is vaak het antwoord. Dan denk ik: wat nou zeker weten. Het er maar vanuit gaan dat het gewoon lukt, maakt me soms heel kwaad. Het bekende: waarom zij wel en ik niet verhaal. Ach het ene moment kun je er beter mee omgaan dan het andere moment. Maar moeilijk is het wel als er mensen in je directe omgeving zwanger zijn. En zeker als ze zijn uitgerekend op "jou" datum.

Houd moed, het komt voor ons ook! Het kan toch niet zo zijn dat ons het niet gegund is?

Liefs,
Anne

Hoi Inge,

Ik wilde net een bericht voor je achterlaten maar doe dat gewoon hier.

Ik begrijp je helemaal hoor. Laat je verdriet maar lekker zijn gang gaan en stop het niet teveel weg. Bij mijn eerste mk Had ik het weggestopt en dat ging goed tot ik in de maand kwam waarin ik uitgerekend zou zijn. Toen ben ik ingestort. Bij de tweede keer liet ik het verdriet wel toe en toen kwam ik er weer bovenop en niet meer terug gevallen.

Ik hoop dat je moed uit het feit dat het een keer gelukt is kunt putten. Ik heb daar Veel aangehad. Jullie tijd komt echt en hopelijk in 2005!

Ik kom gauw weer kijken hier.

Liefs Claudy

lieve Inge,

Je hoeft je niet altijd sterk te houden. Het leven is soms niet eerlijk.
Ik hoop en bid dat jij ook straks mag uitkijken naar een uitrekendatum!

veel liefs
Marielle

Ik begrijp je helemaal het is niet eerlijk... Ik hoop voor je dat het wel goed mag gaan de volgende keer. Alleen weet je niet wanneer. Het was al een heel groot wonder dat je zwanger werd het valt niet mee dat het dan zo einigd.
liefs rozemarijn

He meis!
jeetje, wat moeilijk allemaal...
maar mag je verdrietig zijn! het is ook niet niets...iedereen roept altijd;jouw tijd komt ook wel...maar daar heb je nu even niets aan.goed bedoeld en lief,maar dat maakt het verdriet niet minder.
ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen;alleen maar heel veel sterkte en laat dat verdriet er maar uitkomen.
ik wens je heel snel een hele mooie zwangerschap toe met een wolk van een baby als eindresultaat!
een dikke knuffel.

Lieve Ing,

He balen zeg, dat er nu net 2 heel dichtbij zwanger zijn en nog wel op die datum ook....ik weet wat je voelt, ik ging ook bij mijn 1e zwangerschap (die ook in een mk eindigde) tegelijk op met een vriendin van mij en het liep ook alleen voor haar goed af...het is ut maar ook goed om je traanbuizen even flink door te spoelen.

Ik stuur je een peppiekaartje!

Dikke knuf en zoen van Suus

Terug
Bovenaan