beetje verdrietig

Ik was 8 weken en een paar dagen ver. En gister ochtend heb ik een zware bloeding gehad. Ik wist dat het over was. Heb gelijk een echo gehad. En naar mijn eigen geruststelling was het allemaal weg. Ben zo onwijs verdrietig. Ik was zo trots dat ik mama zou worden. Ik had gelijk aan iedereen verteld toen ik zwanger was. Daar heb ik geen moment spijt van. Iedereen mocht het weten.
En zo is het over. Het is de tweede keer dat ik een miskraam heb gehad. Ik hoop dat het volgende keer wel gaat lukken.

Ik voel me erg k*t sorry voor mijn woorden. Ik wist neit dat het zoveel inpact zou maken. Het komt allemaal goed en hoop dat de derde keer wel gaat lukken.

liefs maddox

hoi,
ik heb het zelf nooit meegemaakt maar ik denk dat ik het gevoel eromheen wél begryp en wou je een hart onder de riem steken,
hoop dat je het verdriet een plaatsje kan geven
en véél sterkte,anne

Hallo ,

Ik heb het gelukkig nog nooit mee gemaakt maar ook ik wilde je een hart onder de riem steken.
En ik hoop voor jou dat je het inderdaad gauw een plaatsje kan geven.... maar je je mag je ook inderdaad ff k*t voel lijkt me niet meer als logisch.

Kop op er word aan je gedacht !!!!!

Groetjes Meta

hee lieve maddox,

we zaten samen op juni forum....
en helaas nu samen hier.. K*T he... ik kan het ook niet anders benoemen!!
Ik baal er ook vreselijk van...
maar we halen elkaar er hier wel door heen!!!

hoe gaat het lichamelijk met je? moet je worden gecurateerd?? (schrijf je dat zo?? leesblind!)
waar woon je ong? ik ga namelijk naar het ziekenhuis voor een onderzoek, pre conceptioneel... kijken of er iets mis is..   ik ga in nijmegen! misschien iets voor jou?

hele dikke kus
en schrijf...........
annemieke

Hallo,

Ik weet hoe je je voelt. Ik heb net vanmorgen mijn derde miskraam gekregen. Gisteren een beetje bloed en nu een hele plas in bed.
Ik heb dan wel twee gezonde zonen, maar het verdriet en onmacht blijft!
Ik had het ook meteen aan een aantal mensen vertelt, maar dat ga ik maar weer terug draaien.
Ik ga misschien ook onderzoek laten doen, waarom ik eerst een miskraam moet krijgen voordat ik een gezond kindje in mijn armen mag sluiten.

Ik wens je veel sterkte en hoop dat je wel gegunt wordt een gezond kindje te mogen ontvangen.

Ik probeer mijn verdriet weer een plekje te geven. Tuurlijk hoop ik dat ik zo snel mogelijk weer zwanger wordt en dat dan alles wel goed gaat. Maar nu het ik voor dit moment valse hoop.

Groeten, Monique
Ps. Ik kwam van het juli-forum

Terug
Bovenaan