Beetje verdrietig

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik moet even mijn hart luchten.
Het ging allemaal zo goed en nu krijg ik vanochtend een telefoontje van mijn moeder dat mijn opa erg slecht is. Ik zit nog in de luxe positie dat alle opa's en oma's (op 1 oma van mij) nog allemaal leven. Onze kinderen hebben dus een groot scala aan opa's en oma's.
Maar goed hij is gisteren gevallen en zo eigenwijs als hij is wou hij absoluut geen dokter hebben te kijken bij hem. Mijn moeder en tante hebben hem helemaal nagekeken (zitten allebei in de zorg) en alles leek goed. Hij is bekend met wegrakingen omdat zijn pacemaker niet helemaal goed meer is. Daar zou hij volgende week aan geholpen worden.
Ze hebben hem naar bed geholpen maar vanochtend kon hij niet of nauwlijks meer praten en z'n ogen open krijgen. Nu wilde hij er dan toch wel een arts bij, maar die vraagt zich af of hij op nog  tijd is gekomen. Hij ligt nu op de ic en we moeten de resultaten van de onderzoeken nog afwachten.
Nu weet ik wel dat deze lieve man zijn leeftijd niet meer mee heeft en dat het ergens stopt, maar ik ben er helemaal kapot van. En nog om een egoistische reden ook: De laatste 2 jaar lijkt ons geluk ons wel niet gegund. Steeds als er een leuke gebeurtenis (geboorte, huwelijk of verjaardag) voor de deur staat is er altijd een sterfgeval wat een schaduw werpt. Ik weet ook wel dat het geen opzet is en dat ik me niet zo moet aanstellen, maar ik heb echt zo iets van 'waarom nu?!'   Het leek ons eindelijk mee te zitten. Ik vind het ook zo erg voor hem, hij wil nog zo graag, maar is het nog wel aan hem besteed? Vanochtend moest ik naar de vk en mijn bloeddruk was natuurlijk torenhoog. Gelukkig had de vk begrip en moet ik eind deze week even terugkomen. Als het dan maar gezakt is, want met een kleine van 20 mnd zie ik een ziekenhuisopname echt niet zitten!

Sorry voor het lange verhaal, maar kan het even niet aan iemand anders kwijt.
Marjanne 33+5 wkn

Hoi,

Tja wat kan ik daarop zeggen,

wens je heel veel sterkte toe en geef je een dikke troostknuffel...

liefs Jo

hoi hoi
weet je het maakt niet uit hoe oud diegeene is,als je er van houd doet het altijd heel veel pijn.
ik hoop dan ook voor je dat je opa weer snel de oude wordt en wens je heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
en je hoeft nooit geen sorry te zeggen als je jou verhaal kwijt wilt,daar zijn we toch ook voor.
liefs sil

hoi marjanne

ja ik ken het ik heb ook alle opa en oma"s nog mijn kids hebben dus ook veel familie  

ik ben er ook wel is bang voor dat er wat zou gebeuren met ze maar ja oude mensen he je weet het niet

ik hoop dat het snel beter gaat met je opa meid

veel liefs cora

Hoi
Ik had tot voor kort nog maar 1 oma, maar die is in juli overleden.Het was mijn lievelingsoma en alhoewel ze natuurlijk de leeftijd had, doet dat niets af aan het verdriet. Ik hoop dat het beter gaat met je opa want het is vreselijk om iemand te moeten verliezen als je zwanger bent. Die hormonen maken er helemaal een kermis van en ik kon gewoon ook niet stoppen met huilen. Is ook heel raar dat je dan afscheid van iemand moet nemen terwijl jij een nieuw leven in je hebt. Ik hoop dus dat je dat niet hoeft mee te maken.
Sterkte ermee.
Groetjes
Bianca

quote: Elsacm reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-10-2007 18:10:38'));

Hoi
Ik had tot voor kort nog maar 1 oma, maar die is in juli overleden.Het was mijn lievelingsoma en alhoewel ze natuurlijk de leeftijd had, doet dat niets af aan het verdriet. Ik hoop dat het beter gaat met je opa want het is vreselijk om iemand te moeten verliezen als je zwanger bent. Die hormonen maken er helemaal een kermis van en ik kon gewoon ook niet stoppen met huilen. Is ook heel raar dat je dan afscheid van iemand moet nemen terwijl jij een nieuw leven in je hebt. Ik hoop dus dat je dat niet hoeft mee te maken.
Sterkte ermee.
Groetjes
Elsa

Dank jullie wel voor de lieve reacties.

Mijn opa lijkt de eerste 48 uur redelijk goed door te zijn gekomen. Nu kunnen ze gaan vaststellen hoe groot de schade is. Hij heeft 'geluk' gehad dat zijn rechter centrum is aangetast en zal waarschijnlijk gewoon kunnen blijven praten.
Maar hij is oud en heeft al veel met zijn lichaam te doen gehad. Daar wijzen de artsen steeds weer op. Het blijft nog spannend, maar ik wordt er zelf al rustiger onder. Hij is dat namelijk ook.

Groetjes Marjanne

Terug
Bovenaan