Beetje verwarrend

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Kom ik weer met een verhaal zoals zovelen al voor mij.
Ik had gisteren mijn NOD. Donderdag was er bij het afvegen al wat bloed. Maar meer ook eigenlijk niet. Ongesteld, dacht ik. Gisteren was er erg weinig. Wel aan het eind van de middag een tampon gebruikt maar daar zat na 2 uur weinig op. Maar toch wat. De rest van de avond was er weer niets.
Vanmorgen niets, maar wel buikpijn alsof ik heel erg ongesteld ben. Vandaag toch maar weer een tampon want van om het kwartier controleren of er wat te zien is word ik gek.
Daar zat na 2 uur wel weer wat op maar niet zoals gewoonlijk.
Dit zou eigenlijk mijn derde dag moeten zijn aangezien het donderdag begon maar normaal is mijn derde dag heel zwaar. Mijn buik voelt ook wel zo maar het resultaat is er niet naar.
Het is net of het gewoon niet erg door wil zetten. Toch ga ik er maar van uit dat we nog een maandje hard moeten oefenen.
Maar als dit zo door blijft sukkelen kom ik wel in de verleiding om een test te doen.

Nou ja..... afwachten nog maar weer even.

Kan iemand mij vertellen wat NOD is? Ben ik nou zo dom?
Trouwens succes zeg, spannend allemaal.Ik hoop voor je dat je zwanger bent!

Gr Helen

NOD is de Dag dat je Ongesteld zou moeten worden, wat je liever Niet wilt omdat dat zou betekenen dat je niet zwanger bent.

Maar ja, als je dan wel ongesteld wordt maar niet zoals je dat van jezelf gewend bent......
En ik ben al jaren niet meer aan de pil en ook al jaren zeer regelmatig, ook in het patroon van aantal dagen ongesteld en de heftigheid daarvan....

Nou, het is nu toch echt wel goed op gang aan het komen. Helder bloed dat wel, maar duidelijk aanwezig. Op naar ronde 4 dus.
Ik zie het maar als de eerste dagen van een mogelijke zwangerschap.... tja, je moet toch wat.

Mijn volgende NOD is dan als ik het goed heb zo ongeveer 17 juni.

Maisy (35) 4e ronde, 1e kindje

Ha Maisie,

Grappig, ik had deze maand precies hetzelfde. Ik dacht er net over om een test te halen toen het echte werk begon. Ook ik ben  in de vierde ronde, eerste kindje,  misschien dat het daar aan ligt?!
We gaan dus verder daar waar we gebleven waren. En nu maar hopen dat het volgende maand wel lukt.

Jij ook heel veel sterkte en succes.
Juffy

Terug
Bovenaan