beetje vies

hoihoi meiden,
zijn jullie er klaar voor?
ik wel in ieder geval.
van mij mag het al komen.
maar ik heb iets en ik weet niet of het normaal is.
heb nogal veel last van afscheiding.
als ik loop of zit dan voel ik het gewoon een beetje lopen,
gelukkig heb ik nu altijd een inlegkruisje in.
maar ik heb het ook snachts, en dan word ik er gewoon wakker van.
ik voel het (ieuw) een  beetje glijden en dan ben ik weer wakker en dat is echt wel een paar x per nacht.
heel irritant.
het is geen urine, maar volgens mij ook geen slijm want het ziet er waterig uit.
hebben jullie dit misschien ook of ben ik de enige?

37+4
 
Hoi Propje,

Wat jij beschrijft had ik ook toen ik 35 weken zwanger was van onze zoon. Verloskundige gebeld. Die kwam, en heeft me voor de zekerheid naar het ziekenhuis gestuurd om zeker te zijn dat het geen vruchtwater was. Dit was niet zo. Inwendig onderzoek gehad en een echo. Maar alles was nog goed. Het was gewoon veel afscheiding. Schijnt heel normaal te zijn.
Dus als je twijfelt, gewoon bellen! Zolang het niet zoetig ruikt (als amandelen) is het ws geen vruchtwater. Maar als je een klein scheurtje in het vlies hebt, kan je ook kleine beetjes verliezen. Een goede manier om dat te checken is gaan staan en op je hand blazen. Hierbij pers je een beetje, en als je het dan voelt lopen kan het vruchtwater zijn. (tip van mijn vk)
Hopelijk heb je wat aan mijn antwoord.

Groetjes, Kat
 
Hoi

Nooit inlegkruisjes indoen! Dit maakt het erger en dan gaat het irriteren!
Ik had het ook, weet hoe vervelend het is, mijn hele zwangerschap lang. En ik droeg steeds inlegrkruisjes. Ik moest van mijn verloskundige kantoenen onderbroeken dragen, geen inlegkruisjes gebruiken (soms deed ik het wel hoor, bijvoorbeeld als ik een dagje wegging of op visite) maar geregeld onderbroeken verschonen.
Toen ik de inlegkruisje achterwege liet, werd het iets beter (nog verschrikkelijk).

Groeten Titiana
 
hey,

het ruikt niet zoet, dus het zal geen  vruchtwater zijn denk ik.
ik heb net op mn hand geblazen en er kwam nix.
en geen inlegkruisjes???
das wel lastig want al ik er geen gebruik en het loopt dan wordt zelfs mn broek vochtig.
dan zou ik ook iedere keer een andere broek aan moeten doen.
lastig hoor.
ok, thuis ga ik het dan niet gebruiken, want dan is er toch een wc in de buurt.
maar als ik wegga dan zal het wel moeten,
ik hoop dat het gauw overgaat
trouwens bedankt voor de tips
 
Terug
Bovenaan