beetje vies

sorry dit is een beetje ontsmakelijke vraag...ik heb net een klein slijmerige bruin stukje om mijn wc papiertje gevonden....niet echt een prop...meer een sliert..is dit het dan? ...en zo ja is gaat het beginnen?
sorry beetje suffe vragen maar weet het zelf niet zo goed....
x Bas 37+2

Nou ja, zou kunnen. Het komt er ook wel in stukjes uit he.
Maar ik wil je niet ontmoedigen, maar het verliezen van je slijmprop hoeft absoluut niet te betekenen dat de bevalling bijna gaat beginnen he.

Dat kan indd een gedeelte van je slijmprop zijn. Het hoeft niet meteen de hele prop te zijn. Kan best zijn dat er later misschien nog wat komt.
Bij de 1 begint de bevalling daar wel mee en bij de ander niet. Het hoeft niet persé te betekenen dat de bevalling snel op gang zal komen. Kan ook best nog wel een paar weekjes duren( helaas).
Bij mijn 1e verloor ik de slijmprop vanaf 34 weken in gedeeltes en yordi is pas met 41w5d geboren.
Anders google maar eens op slijmprop. dan vind je ook veel info. Maar het verschilt gewoon per persoon.
Hopelijk is het bij jou wel een teken dat je kleintje zich snel aankondigt.

Succes meid.

Liefs marielle 37w4d

Ja zo als eerder hebben gezegd, het is een deel van je slijnprop, had ik al bij 31 weken, en die van mij kondigde zichzelf bij 35 weken aan,
Maar heb ook gelezen van dames doe met 25 weken al verloren en pas bij 38 tot 40 weken de bevalling, Dus niets te zeggen. Gewoon doorgaan met je dagelijks leven als je niets gaat doen en afwachten dan duurt het langer zeggen ze via alle zoekmachines. Blijf genieten, en doe waar je nog niet aan toe bent gekomen!!

Terug
Bovenaan