Beetje voorbarig??

Was me vandaag rot aan het zoeken. Moest ineens ww en gebruikersnaam invullen, maar niks deed het. Kwam ik tot de ontdekking dat we verhuisd zijn door JG. Fijn dat ze zoiets even aangeven!!!!

Maar goed. Nu zijn onze kinderen ineens gebombardeerd tot kleuters?? Ik weet dat ze dit jaar allemaal 4 gaan worden. Maar een beetje voorbarig, niet?
Ach, ik ben benieuwd wie er hier straks nog te vinden zijn..... Het lijkt er steeds meer op dat het hier gaat doodbloeden. Net als het nieuw gemaakte forum en de hyves. Wel jammer!

Groetjes, Cathy

Ja ik had dus precies hetzelfde !! Waardeloos.... Maar goed idd zijn we nu peuterkleuter.... Ach alles is wennen, maar graag de volgende keer even melden voordat ik me weer te pletter loop te zoeken

ik schrijf dan wel niet veel mee maar kijk wel regelmatig op het forum.
Ik heb ook via allerlei wegen geprobeert het juiste forum te vinden en uiteindelijk wel gelukt. Ik hoop dat iedereen het weer gaat vinden.

groetjes

Ik zat ook al te kijken: wat is dit nu weer voor onzin??? Eerst krijg je 3 mailtjes dat ze forums gaan omzetten en nu krijg je geen enkele waarschuwing.... mij krijgen ze niet weg hier hoor, maar het word er niet aantrekkelijker op zo!

Terug
Bovenaan