beetje vreemd... Tikkeltje wazig...

Haihai

Ik hoorde de laatste tijd hier regelmatig verhalen van baby's die hun bedje 'doorwandelen' 's nachts. Hier noooooit een probleem geweest, het enige dat Loek doet is zijn hoofd heen en weer draaien, de rest ligt nog zoals hij ging slapen, elke dag.... Tot zondag ochtend!
hebben jullie hem aangestoken ofzo? Dave vond Loek 's nachts dwars in bed en heeft hem maar voorzichtig weer rechtgelegd... Overigens hadden we hem voor het eerst eens omgedraaid in bed. Het was toch goed om af en toe te veranderen?! Nou, wij dachten zondag "wie weet, ligt het aan de slaaprichting".
Ik heb een boek over feng shui, ik ben geen aanhanger, maar ach... het kan ook geen kwaad. Ook mijn buurvrouw had het ooit over de slaaprichting van baby's (dat die hetzelfde moest zijn als de ouders, waarom? ik heb geen flauw benul. Maar we hadden loek dus altijd hetzelfde liggen als ons, tot de spooknacht...). Kortom: we hebben loek weer als vanouds neergelegd en.... weer heerlijk rustig, niet gedraaid...

Tis misschien wazig, maar het hielp wel. Misschien ook toeval, wie zal het zeggen? Misschien een tip voor de ouders met wandelende baby's 's nachts???

Groetjes van deze wazige moeder (Rosanne)

Hmmmm ik geloof dat ik het begrijp. Emma is sinds een week ook ineens flink aan het spoken in bed, ligt ook regelmatig dwars. Ik heb haar al anders dan eerst in bed gelegd, dat hielp niet en zoals ze voorheen lag begint ze ook meteen met rollen. Ach, ik denk dat ze op mij lijkt....ik ben ook zo'n draaikont. hahaha

Groetjes Monique

euuhh, inderdaad beetje wazig, maar i ben ook wel iemand die dat soort dingen toch onthoudt met het idee, misschien komt t ooit van pas. Yanick is één van de acrobaatjes van dit forum :) m Maar als ik z n bedje in onze slaaprichting drai, staat het bed wel heel erg raar midden in de kamer, hihi. we houden het maar even zo. Yanick draait trouwens vaak precies de andere richting op dan onze slaaprichting, dus ik geloof niet dat we erg goed telepathien met elkaar, haha!

Terug
Bovenaan