Beetje vreemd....

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik heb net getest en wat blijkt..... zwanger!!! Afgelopen zondag zou ik ongi moeten worden, ik dacht ook dat dat zo was, want ik verloor een heel klein beetje bruinig (sorry) bloed. Dit was maandag en dinsdag ook een klein beetje. Normaal ben ik altijd heel hevig ongi, dus ik vond het een beetje vreemd. Ik heb net een test gekocht en deze gedaan met het gevoel dat het niks zou zijn, maar het is toch gelukt ik ben ZWANGER!!!

Zijn er nog meer meiden die dit hebben gehad?

Groetjes Marije

ha,

gefeliciteerd meid!!!
ik kan je met je vraag niet helpen.
kijk zelf met spanning uit naar wat gaat komen. (ik hoop niets)
ga zelf maandag testen.
heb geen specifieke zwangerschapsklachten, alleen afgelopen week een zeurderige pijn in mn buik gehad. is nu trouwens alweer minder

geniet er lekker van

liefs

Hoi Marije,

ik heb het ook gehad tijdens mijn eerste zwangerschap, bij mij was het een innestelingsbloeding (volgens de gyn). Alles is verder prima gegaan en heb een prachtige zoon :)
Hopelijk heb jij hetzelfde en dan is er niks om je zorgen over te maken..
een voorzichtige; Gefeliciteerd dus maar!

Groetjes, Ellen

hoi,
ik had dat ook !
bij mij was er niets aan de hand en ik ben nu 16w dus maak je niet ongerust

xxsuzan

Jup..

Innestelingsbloeding... en aangezien ik altijd maar lichtjes ongesteld ben heb ik dus niets gemertk en was ik al 8 weken zwanger toen ik teste :p

Niks aan de hand dus !!!!

Liefs Esther

Ennuh GEFELICITEERD !!! :)

Ja hoor, ik heb het ook gehad. 2/3 dagen voor mijn NOD had ik heel licht bloedverlies en bruine afscheiding. Daarna stopte het. Ik vond het vreemd, omdat ik normaal behoorlijk veel bloedverlies heb

2 dagen na mijn NOD heb ik getest en positief!
Indmiddels ben ik 12 weken & 1 dag zwanger!

Niks om je zorgen over te maken dus....

groetjes Sanneke

Terug
Bovenaan