Beetje vreemd

euh... ik kon via mijn mobiel niet meer reageren op berichten en geen nieuwe onderwerpen opstarten.
Een nieuw wachtwoord aangemaakt nog een keer ingelogd... en nog nixs. Dacht probeer het op de laptop. Dat lukt alleen heb ik mijn oude naam Np1980 terug hahaha die heb ik bij mijn vorige kindje gebruikt op het forum maar had en al gewijzigd en in gebruik genomen. Dusss....

Gedoe en verwarring maar

natasc en Np1980 ben ik hahaha

hebben jullie dat gedoe ook of ben ik de enige?

Nee, ik heb ook gedoe met inloggen hoor en volgens mij meer dames hier.
Als ik mijn e-mail gebruik dan staat er dat deze al in gebruik is. Maar dat kan helemaal niet!?
Nu gebruik ik het adres van mijn man en dat kan wel? Had ik vorig jaar ook al, toen was ik een april mama. Beetje vreemd, maar wel gezellig :)

Ik kan ook vaak niet inloggen. Das lastig want je moet dan zoveel terug lezen... Ik heb met de meiden van mijn vorige zwangerschap een profiel op facebook. Misschien een idee om dat ook met deze meiden te gaan doen. Is stukken overzichtelijker. Maar dan moet wel iedereen facebook hebben natuurlijk.

Tot nu toe kan ik altijd inloggen (ben sinds juni 2010 hier aanwezig). Heb bij 'mijn favorieten' een link gemaakt, zodat ik meteen ingelogd hier kom. Misschien een idee?

Ik heb het tot nu toe 1x gehad, paar weken terug. Daarvoor al bijna twee jaar probleemloos...laat op mijn tablet en telefoon mijzelf maar gewoon ingelogd staan, dan gaat het iig goed.

Terug
Bovenaan