Beetje vreemde vraag misschien....

A

Anoniem

Guest
Maar weten jullie of het uitmaakt hoe je klust? MAW wat is het handigste? Ik ben dit aan het uitzoeken of er nog ergens tips over zijn, wat de kansen ook weer vergroot. Niet dat we dan elke keer verkrampt een kama sutra houding moeten aannemen  maar wat überhaupt gewoon het meest handig is. Iemand een idee? En liggen jullie ook echt een kwartier met de beentjes hoog? Ik vind dat toch zo krampachtig gedoe, hou het niet eens vol een kwartier...
liefs!

hey

volgens mij is de missionaire (man boven) houding het beste dit heb ik een keer ergens gelezen dus dit hebben wij rond mijn ei dan ook maar gedaan maar ik ben ook echt niet zo lang blijven liggen hoor en heb laatst hier ook ergens gelezen dat er meer zijn die dat niet doen. Ik ben een paar minuten langer blijven liggen en ben daarna ook gewoon naar de wc gegaan. Dus of het werkt weet ik niet zit ook nog maar in de 1e ronde voor mijn 1e kindje dus voor mij is het ook allemaal nog nieuw.

Gr.

Kijk eens op www.babybytes.nl/zwangerworden/hoewordjezwanger Suc6

Maakt niet uit hoor hoe je het doet, waar je het doet en hoe lang je het doet hihi.
En je hoeft echt niet met de benen de lucht in.

Spreek uit ervaring, we hebben n.l. al 2 koters en ik heb dus nooit met mn benen in de takels ah plafond gehangen

Terug
Bovenaan