beetje vroeg maar al vakantieplannen?

Toevallig hebben mijn man en ik nu een gesprek over de zomervakantie. Hij moet zijn vakantieweken deze week al aan gaan vragen!
Wij blijven lekker in Nederland en gaan in Zeeland aan de kust kamperen in de caravan van mijn schoonouders. Het is een camping rechtstreeks aan het strand, die bekend staat als heel leuk voor gezinnen met jonge kinderen.
Ik vind het best lastig dat we nu al moeten zeggen welke weken we willen.

Groetjes Babybelle

jeetje dat is vroeg, ik denk dara nog niet over na, de winter moet nog beginnen...
Maar ach aan de andere kant, of je het nu beslist of in maart, dat maakt verder ook niet zo heel veel uit toch? En jij hoeft je je er niet meer druk om te maken!!

Ik heb echt nog geen flauw idee wat we gaan doen...

Hoi hoi,

Ook mijn vriend zit met vaste gesloten weken, echt balen, want dat is dus altijd de bouwvak. Aangezien Rik niet naar school gaat hadden we nog van goedkope prijzen kunnen genieten, maar helaas. Wij gaan dus al de 1e 2 weken van augustus.
Wij willen of naar scandinavie, maar ik denk (wegens aanschaf nieuwe vloer) dat het een goedkopere vakantie word en we wellicht naar de ardennen gaan!

Liefs Saskia

Hoi Hoi,

Ook wij kunnen gelukkig nog zelf kiezen wanneer we willen en moeten dit ook voor feb aangeven. Ik denk dat wij in Mei en September gaan en dan naar een Bungalowpark in Nederland. In mei gaan we met familie en in September alleen met ons gezin.

Liefs

Wij weten nog niet of we weg gaan. Misschien een weekje naar een bungalowpark in de buurt. Ik heb eerlijk gezegd niet zon zin om met een kleine baby op pad te gaan. Het is natuurlijk ook de derde, dus we mogen dan ook wel een aanhangwagen aanschaffen als we weg willen.

Dus we boeken niks, en we kijken op het laatste moment of we weggaan of niet.

Ik mag zelf beslissen. Ik heb nu alleen rekening te houden met 1 collega. Die is 60 en dus niet afhankelijk van de vakantieperiode.
Ik maak de planning van weekenddiensten op mijn werk en daardoor moesten ze nu ook al vakantie indienen. Anders blijf ik dat schema aanpassen.

groetjes Maris

oh en wij gaan met de boot weg een week of 2-3 en wanneer.... juni denk.

Hai,

Ik moet mijn vakantie ook al doorgeven, voor 15 dec altijd, pfff, vind ik vroeg. Maar ik moet al mijn vakatie's doorgeven, voorjaar, zomer en najaar.
Ik wil dit jaar ook weer kamperen en ook weer in Nederland, zie het niet zitten om zo eind te rijden, Jesse is er meestal vrij snel flauw van in de auto.
Deze keer wil ik ook in de buurt van het strand kamperen.

We zullen zien wat het wordt
Gr Linda

Ik vind het niet vroeg hoor! In maart beslissen kan natuurlijk wel maar vind dan nog maar eens een leuke bestemming want tegen die tijd zit alles vol! Wij hebben dus al iets besproken! We gaan 3 weken naar Zuid Frankrijk. Zelfde plekje als vorig jaar omdat het daar zo super goed beviel!
Maaar eerst eind januari naar Oostenrijk gewapend met slee en ski's.

gr.Ing

Terug
Bovenaan